პრიბორებიდან რო დავყვეთ მანქანას დამიჯერე ბევრი ქალი და კაციც ვერ მიხვდება რა თქმა უნდა ყველაზე არ ვიძახი

მაგრამ დავიწყოთ

ზამოკის გადაწევისას (როცა პრიბორებზე(დაფა სადაც სიჩქარე,საწვავის მაჩვენებელი, წყლის ტემპერატურა და ავტომატ კარობკებზე სიჩქარეები წერია ყურადღება უნდა მიექცეს პირველ რიგში მანქანა ხომ არ ანთებს ჩეკს ზეთს ან რამე პრობლემას.. დაქოქვამდე რეკომენდებულია ინახოს ზეთის დონე მანქანაში, რათა თავიდან ავიცილოთ მატორის გაფუჭება.. გლეხურად სტუკი

აუცილებელია სუფთა ნომერი(გაწმენდილი

) და გასწორებული სარკეები რომ ვინმე ჩემნაირი რო მოგადგებათ უკნიდან (ქაჟების სიიდან ვპოსტავ

) დამინახოთ მაინც გატარებაზე აღარ მაქვს საუბარი

...
ცივ მატორზე არ არის რეკომენდებული აბაროტები.. სასურველია მატორის გათბობამდე ნუ დავძრავთ მანქანას( ნუ მე მასე ვშვრები ზამთარშიც და ზაფხულშიც მატორი მეცოდება

) აუცილებელია მოძრაობისას მოძრაობის მიმართულების მანიშნებელი ციმციმის, ე.წ. პავაროტნიკების ჩართვა არ აქვს მნიშვნელობა მოსახვევში შედიხართ თუ ზოლს იცვლით იხმარეთ ყველგან და ყოველთვის რათა უკნიდან მომავალმა ბაგაჯნიკი კაპოტზე არ ამოგიტანოთ.. დანარჩენი მერე იყოს ჯერ ეს აქვთ ქართველ მძღოლებს კარგად ასათვისებელი და პადვესკა და საწვავს მივხედავ მერე