guccia123არამგონია აქ ვინმე რო იყოს ისეთი რო ააჩქაროს კოლოფის გადართვები, პლიუს ამას ეს რო მოახდინოს დიდი ჩალიჩი უნდა რაც არ ღისრა და რაც აქ არ შეუძლიათ.
ატმო ძრავას რაც შეეხება, გამშვები შემშვები, კოლეკტორები ფარსუნკეიბ ნასოსი რასპრედვალი თუ უფრო გინდა ბლოკში და გალოვკაშიც ჩაერევი, მარა იტოგშI ბევრი დაგიჯდება და მგონი
450-ცხენს ვერ გაცდები და სვლა მაინც არ იქნება ისეთი
თუ გაქ მეტ ცხენზე პრეტეზნია ჯობია კომპრესორი დააყენო, ნაკლებიპრობლემა და ბუასილი იქნება (და უფრო იაფიც ) , მაგრამ ეგ რო მიაყენო თვითOნ მანქანა stock-მდგომარებოაშI უნდა იყოს კარგად გამართული რომ
მერე შემდგომ პრობლემები არ განიცადოს ძრავამ
ჩემი რჩევაა საერთოდ არ გაეკარო რა

თუ არ გტკივა თავი ძალით არ აიტკოდა ბოლო ბოლო suv-ია და ბევრ რამეს ვერ მოთხოვ, პლიუს ამას მანდ აყენია სუსტი xdrive-სისტემა რომელიც ძლივს უძლებს
რაზდატკა და კარობკა მაგ ცხენს და რო მოუმატებს და მაინც გააკეთებ ცხენს მეტს, პრივოდებს მოეკითხება მალევე და უკანა ხიდს

და საერთოდ ეგ ახალი ძრავა N62B48-ა ისეთაც სუსტია და მალე გაასხმევინებ რესურს ვიდრე ძველ და გამძლე M62-თს
This post has been edited by ///M Power on 11 Oct 2015, 15:08