აირტრეკი არ მყოლია და შესაბამისად ვერაფერს დავწერ.
რაც შეეხება ალტეზას. ტექნიკურად ძალიან გამძლეა ალტეზა ვირი მანქანაა, პრობლემა შეილება ნებისმიერ ნაწილზე შეგექმნას მანქანაა ბოლო ბოლო. მაგრამ ძირითადი ესენია:
1. შარავოი ნუ გასაგებია ყველას შეილება გაუფუჭდეს, აღდგენას ექვემდებარება და დადის თითქმის იგივეს რასაც ახალი

2. რაზვალნი, 20-25 ლარი ჩაპრესვით და ბურთივით დადის

3. რაც შეეხება ბაბინას, 5 ალტეზა მყავდა და არცერთზე არ დამწვია ბაბინა და რო გავყიდე დღემდე იმ ბაბინებით დადიან ის მანქანები რაც ჩამყვა მანქანას იაპონიიდან! ყველა იყო არარესტაილინგი. თუ ელექტროობა გესმის და იზოლენტის დანახვაზე გული არ აგიცრუვდება მანქანაზე არარესტაილინგის ბაბინაზეც იაფად გამოხვალ

რესტაილინგზე მიდის რავ4-ის ბაბინა პირდაპირ და მაგიტომ არის იაფი, ვითომ ელექტროობა დახვეწეს რესტაილინგზე თორე რო ჩაუჯდე ტესტერით 2 სასთი მიხვდები რო პროსტა ჟილებს შეიცვალეს ადგილები
4. გიდრავლიკის ნასოსი ეს არი ყველაზე ძვირი ნაწილი 300 დან 500 ლარამდე ღირს თუ იშოვე საერთოდ. ეს ფუჭდება იმ შემთხვევაში თუ ადგილზე პროწიალით კლავ მანქანას

მაგრამ აქაც შეგიძლია გამოიყენო ალტერნატივა და დააყენო სხვა მანქანის გიდრავლიკის ნასოსი, ხელოსნები 300 ლარად არგებენ და ბეზ პრაბლემ მუშაობს, თუ შენ იჩალიჩებ იმ ფასად გამოხვალ რა ფასადაც ნასოსს იყიდი

)
5. ვოზდუხამერი ხშირად არის ხოლმე გასაწმენდი, როჭუჭყიანდება ოპელ ვექტრასავით აკეთებს აქსელერაციას. თუ დაიბრიდა რეზკად რო ჩააჭერ გაგუდავს დალშე კატაობით ყოველთვის გაკატავებს წაგიყვანს ნებისმიერ ადგილას და წვაზე არ მოქმედებს ამის გაფუჭება.
რაც ზემოთ ჩამოგითვალე ეგენია რასტანაც შეიძლება შეხება მოგიწიოს. ხადავოი გასაგებია მარტივად მოაგვარებ დალშე კიდე თუ წირვას არ გამოუყვან მანქანას ეგ ნაწილები არ გაგიფუჭდება.
ხოდა აუცილებლად დააზღვიე მანქანა ჟეშტეულობა ჭირს არ იშოვება

) ყველას ჯვარი წერია მარა მანქანის ფულს ამოიღებს კაცი კაპოტის დაზიანების შემთხვევაში

ასევე ლაბავოის შემთხვევაში. ლაბავოი ტყდება ნებისმიერ შემთხვეაში თუ აირბაგი გაიხსნა! მიუხედავად იმისა ძალიან მცირედ რო დაუზიანდეს ცხვირი, რომ იძახიან ხოლმე საერთოდ არაფერი არ ჭირსო. მოკლედ აირბაგი გაიხსნა და სადაზღვეოს დაენძრა
This post has been edited by sa_4ok on 19 Sep 2014, 12:01