ბლიზარდი სულაც არ არის 'ერთ ჟანრში ჩაფლული'.
StarCraft, Warcraft, Diablo, World of Worcraft სამ განსხვავებულ ჟანრს გულისხმობს.
ამბობთ ასეთი პროექტის შექმნა დიდ დროს მოითხოვსო, და დეველოპერებს, რომელნიც წელს უშვებენ თამაშს, აბრალებთ შარშანდელი იდეის მოპარვას?
ცოტა არ იყოს ალოგიკურია..
კიდევ, ასევე ლოგიკისგან შორსაა იდეის ავტორმა მომპარავისგან რამე ისწავლოს.
Any Ways, საინტერესო რამე სჩანს, უფასო თუა, მაგას რა სჯობს, გამოვცადოთ და შევაფასოთ
I am not afraid of a person who knows 10000 kicks. But I am afraid of a person who knows one kick but practices it for 10000 times.