eVo_aMs_performanceარაა ჯერ ცნობილი წონა
ფრეიმის წონა სადღაც 45 კილოთი ნაკლები იქნება ვიდრე ეხლანდელი კორვეტიო და 57% ით უფრო მყარი hydroformed aluminum ფრეიმზე იქნება
ჩაეშვება გაყიდვაში და ვნახავთ რა შედეგებს დადებს ტრეკზე

ეხლანდელ მოდელს რომ აჯობებს ეგ იასნია და ეხლანდელი უკვე დედას უ**ნავს ბევრ მანქანას ეს რაღა იქნება

better power-to-weight ratio than the Porsche 911 Carrera and Audi R8.
7 სიჩქარიანი მექანიკით მოდის
Hydramatic six-speed option ია
the all-new seven-speed manual is a Tremec unit, and it incorporates rev-matching for both downshifts and upshifts (it's also defeatable via a steering-wheel paddle). We've seen rev-matching tech before, but generally such systems only goose the throttle on downshifts. This system is predictive, too, in that it "sees" which gate the gearshift lever is going and adjusts its response in anticipation. Engineers are particularly proud of the fact that they've gotten cylinder deactivation to play nice with the manual transmission (it might be the industry's first such application), as apparently it's much harder to get variable displacement technology to play without a torque converter to smooth out transitions.