giorgiwapმე მყავს FX35 AWD მინუსებიდან მუხრუჭი ნამდვილად ტვინს ღუნავს, ერთი რომ ამხელა საბურავებზე, უფრო სწორად აპორნიზე, ერთიბეწო კალოდკები დგება, რომელიც მალე იცვითება ამიტომ უწევს ხშირი ცვლა, მაგრამ ეგეც არაფერი გამოცვლი რა პრობლემაა, ერთი იდიოტობა რომ არ იყოს, ამ მანქანის დამპროექტებელს რომ მოუ*&ან ხელები, კალოდკა თუ ორიგინალი არაა ისე წრიპინებს შეგარცხვენს

ანტიწრიპინის პლასტინკები მოყვება ორიგინალს (რკინის ფირფიტებია), სხვა დანარჩენზე ეგ პლასტინკები არ მინახავს, ყოველი შემთხვევისთვის თბილისში.
მეორე ეს რამდენად მინუსია არ ვიცი გემოვნების ამბავია, არის უძალიანჟოსტკესი, ყველა ბუგაროკს ტრაკით გრძნობ, თანაც თუკი ჩემსავით R20 საბურავები აყენია, სამაგიეროდ ტრასაზე და მაღალ სიჩქარეზე, მიწეპებულია ასფალტს, არანაირი კრენი, საერთოდ არ ცდილობს ტრაკის მოქნევას და ეგეთ რაღაცეებს, მოკლედ სედანივით იქცევა
3 წელია მყავს და ეხლახანს შევცვალე სტერჟინები, უდარნები და რაღაც სისულელეები, როდესაც BMW-ზე პერედოკს წელიწადში ორჯერ ვაკეთებდი.
კიდევ ამ მანქანის ავადმყოფობაა მარჯვენა კარის საკეტი იბრიდება, ანუ მატორჩიკი კვდება, 90%-ს განაკეთები აქვს ან მომავალში გასაკეთებელი

ეს მანქანა არაა ჯიპი და შესაბამისად არ უნდა მოთხოვო გააკეთოს ის რაცას G კლასი აკეთებს

დანარჩენში ბაკურიანი გუდაური ასვლა ჩამოსვლა პრობლემა არ აქვს

არცერთი წამი არ მინანია X5 რომ არ ვიყიდე და პროფილაქტიკაში არ მიწევს ყოფნა წარამარა.