მოკლედ პირველ რიგში თხოვნა ადმის

უსარგებლო პოსტები გარდა ოფებისა დიდი თხოვნაა რო წაშალო ხოლმე ან მოგწერ ხოლმე თუ გინდა და ისინი წაშალე რომლებიც არაფრისმთქმელი იქნება და უსარგებლო ამ თემისთვის

ახლა საქმე, ამ განყოფილებაში იუსერი ნიკოლაუსია რომელიც საკმაოდ კარგად ერკვევა ელექტროობაში, თხოვნა მას

შეძლებისდაგვარად დაეხმაროს თემას განვითარებაში.
ვნახე რამდენიმე გამზადებული მოდელი ძრავებიც აკუმულატორებიც და კონტროლერებიც მაგრამ ძალიან ძვირი ჯდება და თან სუსტია სიმძლავრე აქვს ცოტა და არც ისე მიმზიდველი რაღაცაა ჩემტვის და ალბათ ბევრი ფორუმელისთვის.
პირველი გადასაწყვეტი ამბავია ძრავი, მე როგორც ვიცი საუკეთესო ვარიანტია სამფაზა ძრავები, ნებისმიერი სიმძლავრისას ახვევენ ნებისმიერ ძაბვაზე ავჭალაში (ესეც ფორუმელისგან გავიგე ZAZAi ნიკით არის ავტომობილების განყოფილებაში)
სამფაზა ძრავი რომლის გადახვევაც არც ისე იაფი იქნება ვიცი მაგრამ იმაზე ბევრად იაფი რაც ყიდვა დაჯდება ჩინეთიდან ტრანსპორტირება განბაჟება და მელი ამბავი.
სამფაზა ძრავს უნდა კონტროლერი, ბრუნთა რიცხვის მართვა რომელიც არც თუ ისე მარტივია, ავტომობილის დაძვრისას აუცილებელი კრუწიაშI მომენტის აუცილებლობა მიბნევს თავგზას

ვერ გავიგე ამ ამბავს რა უნდა მოვუხერხო, მოკლედ ეს ისევ კონტროლერზე იქნება დამოკიდებული და რათქმაუნდა ძრავზეც.
რაც პროექტი ვნახე ძირითადად წინაწამყვანი მალალიტრაშკებია გადაკეთებული ელექტრომობილად მაგრამ მალალიტრაჟკა არ მომწონს მე პირადად.
უფრო მარტივი მგონია უკანაწამყვანი ორი ძრავით ან წინაწამყვანი 4 ან 3 ძრავით (თითო უკანა ბორბლებისთვის და ერთიც წინ სტანდარტული ძრავის ადგილას)წინ ორი ძრავის დამონტაჟება რთული იქნება კონსტრუქციულად (ია ტაკ დუმაიუ)
საეთოდაც უკანაწამყვანი რო ავიღოთ ვთქვათ ტროიკა და იმაზე დავიანგარიშოთ ყველაფერი მგონი კარგი იდეაა.
უკან თითო პაკრიშკაზე თითო ძრავი რო დადგეს ყუმბარებით დადგება არ იქნება ტექნიკურად რთული.
აბა გადაავლეთ თვალი და შესორებები რჩევები გაგვიზიარეთ