სალამი!
ივლისში ჩამომივიდა Nissan presage 2005-წლიანი
ძრავი QR25DE - ორლიტრანახევრიანი, ოთხცილინდრიანი.
ფოთშივე აკლდა ზეთი.
შევცვალე და ჩავასხი 5W30.
დაახლ. 3000 კმ-მდე ვაკვირდებოდი და უმნიშვნელოდ იკლებდა.
შემდეგ გაეჭედა კატალიზატორი და გამოვყარე.
ამ ამბის შემდეგ ძალიან დაიწყო კლება და 3000-დან 5000 კმ-მდე ლიტრანახევარი დაიმატა.
ერთი-ორმა მითხრა, ვიხლოპი რომ თავისუფლად გამოდის, ზეტიც მოყვება და იმიტომ მოემატა კლება ზეთისო?!..

მე კი მგონია, რომ ის ზეთი 3-4 K კილომეტრზე გაწყალდა და იმიტომაც იმატა ზეთის ჭამამ.
შემდეგ ისევ შევცვალე, ისევ 5W30 ჩავასხი.
ისევ კატასტროფულად იკლებს და 1-2-ჯერ წითელიც აანთო.
მაგრამ ეხლა უკვე იმის ბრალი(ც) არის, რომ ზეთი ჟონავს კრიშკის პრაკლატკიდან (სულ მოთხვრილია ძრავი და კაპოტი).
თუმცა ვისაც ყავს ეს მანქანები, ყველამ მითხრა, ზეთის წამა უყვარსო...
ეხლა გაჩერებული მყავს მანქანა, ვიყიდე კრიშკის პრაკლადკა და უნდა შევცვალო და ვაპირებ ასევე ცოტა უფრო ბლანტი ზეთის ჩასხმას.
რა ჩავასხა, 10W40?
თუ რომელი?
მადლობა წინასწარ!
პ.ს.: მოდერ, გაგებით მოეკიდე!
2სართულიანი სახლი იყო და მეორე სართულის ბალკონის დაბლა ერთი შავი კატა იჯდა რომელიც ფურთხებით გავათეთრეთ და ის კიდე ილოკავდა@tsotnep
http://www.youtube.com/watch?v=_RwxElsVWio&feature=player_embedded
პრობლემა არ იქნება!
თურამეაიცითსადაცვართ. მაგრად!