ჟენევის ავტოშოუზე koenigsegg-მა წარადგინა თავისი ახალი ლაქშერი megacar-ი რომელსაც ragera ქვია რაც ინგლისურად to rule-ს ნიშნავს

როგორც კოენიგსეგში თქვეს ის არ არის ტრეკზე ორიენტირებული ავტომობილი როგორც one:1 ან აგერა რს
კოენიგსეგის ახალი მონსტრი ჰიბრიდია აქვს 5.0 მოცულობის 2 მაგად ტურბინირებული ძრავი რომელიც 1100 ცხენის ძალას გამოიმუშავებს და 700 ცხენი 9kWh სიმძლავრის ელექტრო ძრავები თითო საბურავზე , თხევადი ლითიუმის ბატარეებით.
ერთიანობაში 1800ცხენის ძალა
0-100 2.8 წამი
0-400 20 წამი (918 სპაიდერს 0-300 23წამი სჭირდება )
ბევრი ინოვაცია გვხვდება ამ მანქანაში მაგალითად მას აქვს სრულიად განსხვავებული ტრანსმისია და არ აქვს "ზადნი" უკან სვლას ავტომობილი 2 უკანა ელექტრომოტორით შეძლებს ეს ყველაფერი წონის შესამცირებლად მოხდა ავტომობილის მასა 1420 კგა
ავტომობილს კოენიგსეგის ჩვეული ვერტიკალურად გაღებადი კარებები , კაბრიოლეტად გადაკეთების შესაძლებლობა და ბევრი კარბონის კომპოზიტის დეტალიაქ.
მულტიმედია სისტემა apple car play გახლავთ
კარბონის უმსუბუქესი დისკები , უკანა დიფუსორი და ბევრი საინტერესო რამ

)








უკომენტაროდ

) დამატებით დეტალებს მივამატებ მერე