ერთი სხვა რამ რაზეც ასევე თქვენ უნდა იფიქროთ არის თუ როგორ გაიტანოთ თქვენი პროდუქტი საზღვარგარეთ. ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული თქვენი საქონლის ბუნებაზე და მათი დანიშნულების ადგილზე და თქვენ უნდა შეაფასოთ საუკეთესო კომბინაცია დროის და ხარჯების თქვენი პროდუქტის მახასიათებლებთან.
არსებობს სხვადასხვა მეთოდები გადაზიდვის: საჰაერო, სახმელეთო, საზღვაო და სარკინიგზო. ზოგიერთი კომპანიები გთავაზობენ მულტი-მოდალურ გადაწყვეტილებებს
ეს იმას ნიშნავს, რომ ისინი გთავაზობენ უფრო მეტს ვიდრე ერთ მომსახურებას.
მარკეტინგი არის მთავარი ელემენტი რომ გაყიდოთ საზღვარგარეთ წარმატებით. იმისათვის რომ ეფექტური იყოს , თქვენი მარკეტინგული სტრატეგია უნდა იყოს მორგებული თითოეულ სამიზნე ბაზარზე.
თქვენ უნდა შეაფასოთ ტრადიციები, კულტურა და კანონმდებლობა ქვეყნების, სადაც ვაჭრობთ თქვენი ექსპორტის ძალისხმევის გამოყენებისთვის.
გააკეთო ბიზნესი საზღვარგარეთ სხვდასხვა გამოცდილების მომტანი ყოველი კომპანიისთვის და მისი სარგებელი განსხვავებულია და დიდადაა დამოკიდებული ყოველი კომპანიის პირად პროფილზე.
აუცილებელია განახორციელოთ დეტალური ბაზრის კვლევა, რომ იდენტიფიცირება და ბაზრის კვლევა მოახდინოთ სამიზნე ბაზრის.
დანარჩენი შეგიძიათ იხილოთ ჩემს ბლოგზე
http://aboutimportexportbuziness.blogspot.com/aboutimportexportbuziness.blogspot.com - ი შემეცნებითი ონლაინ პლაფორმაა, რომელიც მიზნად ისახავს გახდეს მკითხველის წარმატების გზამკვლევი. მე მოგაწვდით რჩევებს პროფესიული და პერსონალური განვითარებისთვის. გთხოვთ ეწვიოთ ჩემს ბლოგს და ვინ იცის იქნებ ჩემი ბლოგის ერთგული მკითხველიც გახდეთ.