C63 AMGშეამოწმე ჰაერი ხო არაა სისტემაში. სადმე ხო არ ჟონავს საწვავი.
ფარსონკის აბრატკები შეამოწმე 
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
თუ ნორმაშია მაშინ საკმარის წნევას თუ ქმნის ტნვდ, მოწმდება კომპზე და ასევე არის მულტიმეტრით შემოწმების კუსტარული მაგრამ სანდო მეთოდი.
რუსული თუ გესმის აქაა
http://www.benzclub.ru/forum/showthread.php?t=194514» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «

так и меряем напряжение на ДДТ для того чтобы пойти по одному из путей: 
1. Напряжение более 0,8В - ищем неисправность в ДПКВ, ДПРР, обрыв форсунки.
2. Напряжение менее 0,8В:
а) Напряжение менее 0,8В и с обратки(общей) ничего не течет - ищем неисправность со стороны низкого давления (завоздушивание, ТННД и т.п.)
б) Напряжение менее 0,8В и с обратки(общей) течет - ищем неисправность со стороны высокого давления (утечки форсунок, клапан регулятор и т.п.)
Ничего сложного. Кому не понятно - едет в сервис
пысы: Всегда с собой вожу клапан регулятор, тестер, жигулевский механический топливный насос.
 თუ ყველაფერი მუშაობს მაშინ რასპრედვალის ან კალენვალის დაჩიკი უნდა ნახო.
კომპზე თუ შეაერთებ კარგი იქნება, შეიძლება შეცდომებიც ამოყაროს.
სპირალები გამორიცხულია, არაა ისეთი სიცივე ჯერ რო დაქოქვა მაგის გამო გაუჭირდეს.  
 
        
'dGhlcmUgaXMgbmV3IGJhc2U2NCB0ZXh0IGZvciBkZWNvZGluZzogZEc5NmFHVWdiVzVsSUhoaGEyVnlJRXh2VEhvPQ=='