abes777ზაფხულში რეზინას ბევრად ნაკლები აქ მოჭიდება ვიდრე კაპრონს
ნახატი შერჩევისას დაამუღამე,სიმაღლეში ზოლები მანქანას გვერდზე წაღებისგან იცავს,სიგანეში ზოლები დაძვრა და გაჩერებისთვის მაგარია,ისე ზედა წვიმის პროტექტორითაა ნუ მაგაზე კარგებსაც ნახავ რო დაივლი წვიმაშიც კაია,უხმაოროცაა და ლამაზიც რავი
აი wrc-ეზე რაც უყენიათ თოვლში საბურავები

მარჯვენა მხარე+ აღნიშნული დაძვრა გაჩერებაა,ნუ მარცხენაც ეხმარება ისეა მარა ძირითადი მარჯვენა მხარეა
მარცხენა მხარე მოსახვევებში გვერდულად რო დაიჭიროს მანქანა
ამ პრინციპით ვარჩევ ზამთარში სუ და მართლა უმაგრესია სიარულში
ზაფხულშიც შესაბამისად სუ დაზოლილი საბურავი მოსახვევში კაი იქნება მარა დაძვრა გაჩერებაში არა ,ვცდილობ ზაფხულშიც ცოტა ისეთი ნახატით რო იყოს რო ორივე შემთხვევაში გამოდგეს
წვიმის ნახატიანი რავი ნორმალურებია პირველ ფოტოზე+უამრავი ვარიანტია კიდე ბევრად ლამაზებიცაა და ნახატიც სხვადასხვანაირი,წვიმაშიც კაია,მოჭიდებაც აქ და ჩუმებია
ადრე დროებით დავაყენე ბმჭ-ეზე უკან,ერთ მხარეს ზიმნი მეორეს ზაფხულის,ზაფხულში ზიმნის მხარე აი მაგრა ცურავდა სუ,ზაფხულის მხარეს არა,ნუ სიცივეშიც შესაბამისად პირიქით ზიმნი იჭერდა კაპრონი ვერა
პ.ს. ყველაზე მთავარი წლები ნახე ხოლმე თუ მეორადს იღებ,ძაან ძველი როა პლასმასივითაა გრუბადაც ივლის და მოჭიდებაც ნაკლები ექნება
საბურავზე ოვალში აღნიშნული, სიტყვაზე 1805-პირველი ორი ციფრი გამოშვების კვირაა18-გამოდის მეხუთე თვე- მეორე ორი წელი 05 ანუ 2005 წლის
This post has been edited by quattro on 28 Apr 2015, 01:18