#44783393 · 3 Jun 2015, 23:18 · · პროფილი · პირადი მიმოწერა · ჩატი
ჩემის აზრით ელექტრო უფრო პრაქტიკულია, რადგან:
საწვავს ნაკლებს დაწვავს რადგან ძრავი მაქსიმალურად ცხელია + მუფტის ტრიალის სიმძლავრე არ აკლდება მუდმივად, მცირედით, თუმცა ესეც მოქმედებს საწვავის ხარჯზე. ასევე უფრო ეფექტური გაგრილება აქვს, თუმცა თუ ხშირად გიწევთ ცუდ გზაზე სიარული (ნელა, როცა რადიატორი არ გრილდება შესაბამისად შეიძლება გადახურებისას ვეღარ მოახერხოს ელექტრო პროპელმა ეფექტური გაგრილება, ხოლო მუფტიანი თავიდანვე შესაბამისად გრილად იყოს და არც კი მივიდეს გადახურების კონდიციამდე, თუმცა ეს ძირითადად ჭირდება ძრავებს რომლებიც დაბალ ტემპერატურაზე მუშაობენ ვიდრე წყლის დუღილის ტემპერატურაა, და მიდრეკილები არიან გადახურებისაკენ, სხვა შემთხვევაში ფაქტიური ერთეული გამონაკლისის გარდა 100% ვემხრობი ელექტრო პროპელს...
--------------------
Power is nothing without control...
|