წელი: 1992
გარბენი: 110-115 (ზუსტად არ მახსოვს)
ფასი: 6000$ ( გასაჩივრებას ექვემდებარება)
იცვლება მხოლოდ მაღალი გამავლობის მანქანაში. ე.წ. "ჯიპში" (SUV)
Tuning MODS:
Aftermarket Turbo (450-500hp)
Aftermarket Top Mount Manifold
External Wastgate
Greddy Front Mount Intercooler
Injectors 480cc
Fuel Pump (unknown)
Welded Diff
Greddy Gauges (boost, oil press, oil temp)
ECU (Nistune)
3" exhaust with Trust Muffler.
HKS Boost Controller
Momo Drifting Steering Wheel
Brake Rotors (დახვრეტილი + დასერილი) + არმირებული მუხრუჭის მილები.
Aftermarket Clutch (კერამიკა)
Short Shifter
Tein Full adjustment Coilovers (ყველაერი ურეგულირდება რაც შეიძლება დარეგულირდეს)
5 რასპორკა
razo-ს Pedal Pads
მეტი არ მახსენდება, დადის ძაან საკაიფოთ დანასტროიკებულია 0.9 ბარზე. 260-270 whp ზაპასში აქვს კიდე ძალიან ბევრი. ამ ეტაპზე საჭიროებს Z32 MAF-ს და Injector-ებს და კიდე მეტი ცხენი ამოვა. მზადაა მანქანა შეჯიბრისთვის.
არაფერი განსაკუთრებული არ აწუხებს. არის ტექნიკურად გამართული. ზეთი ახალი შეცვლილია, გარე რემნები ახალი შეცვლილია, ძრავი ცეპზეა არ უნდა შეცვლა.
ვინაიდან 100 კილომეტრი ჯერ გადაბმულად წყნარად არ მივლია არ ვიცი რამდენს დაწვავს. შიგა და შიგ გაზაობით 13-15 ლიტრს წვავს. ნელა სიარულით ალბათ 10-11 ლიტრი.
ცალკე არაფერი არ იყიდება რა თქმა უნდა. მოშორებაზე არ ვარ. ცალკე ეს ნაწილები ძალინ ბევრი ღირს. მხოლოდ ტურბინა, კოლექტორი, დაუნფაიფი, nistune დაჯდება 900-1000$. + ნუ რეებიც აქვს და ყველაფერი გამართული როა თქვენ განსაზღვრეთ ფასი როგორია.



