ისეთი პონტი ყოფილა როგორც CRV-ეების მაგალითზეა: კრესტავინა გაგიფუჭდა კარდანი უნდა შეცვალო... ჩემი აზრით კარდანის დიამეტრი უნდა გაიზომოს ან პადვესნოის რგოლის შიდა დიამეტრი და დაიარო ბაზრობა და ნებისმიერი მარკის პადვესნოი ეძებო ლიჟბი დიამეტრის მხრივ მოერგოს კარდანს დანარჩენი პრობლემა არ იქნება. ბოლო ბოლო საბოლტეების ადგილას პადვესნოის ცოტა გადაკეთება დაჭირდებოდა მარა ჰა ჰა ეგ ამბავი რაც მე დავწერე მაქსიმუმ ხელობიანად 100-ლარი დაჯდეს. 800-დოლარიან ხარჯს კი ჯობს. პირველი ჟიგულის, ვოლგის და მასეტი იაფიანი მანქანის პადვესნოი გენახა იქნებ დიამეტრით მიდიოდეს.
ერთი შემთხვევა გამახსენდა, თემასთან კავშირში არაა მარა რათომღაც სურვილი მაქ დავწერო. ერთი ტიპი კაი ხანი ეძებდა როგორც გავიგე ვრანგლერის სტუპიცის პაჩებნიკს და ძაან ძვირი ღირდა თურმე, თან ძნელად საშოვნი. მერე დაიწყო გაზომვა-გამოზომვებით ძებნა და GAZ-24 ის სტუპიცის პაჩებნიკი წავიდა.
იაპონური კორსა მყავს მე და არცერთი კორსის პადკარობაჩნი არ მიდის მიუხედავად კუბატურისა და არც სტუპიცის პაჩებნიკები. ეგ ყველაფერი 2.0-ასტრა ვექტრისა მიდის. ( ყველაფერი უცნაურობა ჩემგან ესმით ხოლმე ნაცნობებსა და ხელოსნებს

)