კუზაო არის აბსოლიტურად უავარიო და დაურტყმელი. ძრავი არის 2.3 სტროკერი. 2.0-ებისგან განსხვავებით მაგარი თორქი აქვს დაბლებიდანვე და ტურბოსაც უფრო მალე ხსნის. აწყობილია კოვკებზე, Wiseco-ს პორშინები, Manley-ს შატუნები, ACL-ის ვკლადიშები, ARP-ს გალოვკის შპილკები და ა.შ. ძრავი თითქმის ახალია, გავლილი აქვს ~55.000 კმ და არანაირი პრობლემა არ აქვს.
უყენია Evo VIII-ის ბრემბოს ტორმუზები წინაც და უკანაც, არმირებული შლანგებით. ჩერდება უმაგრესად ! ასევე Evo VI RS-ის მოკლე რულევოი კალონკა, ძალიან მანევრირებადია რულის პატარა მოძრაობაზეც. HKS-ის დიდი ინტერქულერი., Walbro-ს ბენზონასოსი, 3"-იანი ვიხლოპი. Evo VIII-ის ნასტროიკებადი კომპიუტერი, ლანჩ კონტროლით და NLTS-ით (გაზიდან ფეხის აუშვებლად სიჩქარეების გადართვა). და ასევე ორი სხვადასხვა ნასტროიკის ჩაწერის შესაძლებლობით (მაგალითად საგაზაო და ეკონომიური ნასტროიკა), რომელსაც გადართავ-გადმორთავთ ღილაკით სალონიდან. Evo VII-ის 17-იანი ენკეის დისკებით. კარგი აუდიო სისტემით, უკან პიონერის და წინ JBL-ის დინამიკებით
რამე ახალი სათამაშო მინდა და გაცვლა მაწყობს ვრანგლერში. TJ-მოდელში და ჰარდტოპში მხოლოდ. რესორებიანს ან ტენტიანს ნუ შემომთავაზებთ.
პრინციპში სხვა ვარიანტებსაც განვიხილავ, თუ ადვილად გაყიდვადი მანქანა იქნება, ანდაც გაზიანი, რო ცოტა ხანს ეკონომიურად ვიგორავო. ორკარიან მანქანებს ნუ შემომთავაზებთ










This post has been edited by N_e_o_N on 26 Jun 2015, 10:55