sweetasrevengeდვაიპიაწი პლიტა მოტორით დაითრიე
ავტომატიკას არ გირჩევ მექანიკა დაითრიე ან ტიპტრონიკიანი მექანიკა
AMG ფულლ პაკეტი ძაან მაგარი იქნება 2.4 გეგაჰერც სიხშირეზე 7 ლიტრამდე წვავს
E კლასებზე თუ გააკეთებ არჩევანს CBC ბლოკი შეამოწმებინე აუცილებლად დაცლილი ხო არ აქვს თორე კაცმა არ იცის რა დროს გაგითიშავს ტორმუზებს, მაგის გაკეთება კი დაგიჯდება 2 000 ლარამდე და არ ღირს
ხო ისე 2005-06 -იანს ჯობს 2003-იანის დათრევა რადგან ახალ თაობებში მაიკროსოფტმა შეცვალა თავისი ლეგენდარული ძრავები და ვერ ქაჩავენ რა, ზუბილები დაითრიე 2007-დან ახალი მატორებით არის მეოთხე თაობის უნიკალური ძაან მაგარი გაუმჯობესებული ძრავები აქვთ არც CBC და არც ცეპის პრობლემა აქვთ
ისე მაგ თაობას თუ დაითრევ დიზელს არ გირჩევ არანაირად რადგან პრობლემური ძრავები აქვთ და თუ გაგიფუჭდა საქართველოში მაგის გამკეთებელი კაცი არ არის
შემდეგი თაობა დაითრიე ტურბო დიზელი 2 ტურბინიანი 3.0 ან 3.2 ძრავით 240 ცხენის ძალით პირში მიცემს ბენზინებს
გაზზე არ გადაიყვანო არცერთ შემთხვევაში და ტყუილად არ გააფუჭო მატორი
პრისკი გაწმინდე ყოველ მესამე დღეს
სცეჩები არ დაასველო, მაგრამ ეს ახალი თაობები გაუმჯობესებულია სვეჩები არ აქვს
კომპიუტერში შეამოწმებინე აუცილებლად win კოდით
ზეთი, ზეთის ფილტრი, ჰაერის ფილტრები და საწვავის ფილტრი უეჭველი უცებ გამოუცვალო და მაღალ აბაროტზე არ ამუშაო თავიდან არ მიაჩვიო თორე გაგიფუჭებს კარობკას
ქალაქში ავტომატზე 2-3-ზე ცვლით ბევრს დაგიწვავს თან ეგ თაობები ცოტა ბევრს წვავს, თან შენ ახალგაზრდა ხარ და გევასებოდეს იქნება მიჭერა პახოდუ ყველაზე მტავარი მძიმე კომპიუტერებია და ბევრს წვავს თავისთავად
უკანა ბაგაში შეამოწმებინე თU გაგეთიშა მიუყვანა ხელოსანს ჰაერით დაგიტენიან და გადაგიყენებენ ვინდოუსს 20 ლარის ბაზარია
უკანა ვიდუშიანი დაითრიე abs ექნება ყველა შემთხვევაში 4-ვე თვლებს დაიკავებს
This post has been edited by მილანისტა on 26 Aug 2015, 12:53