ძრავი OM628 უყენია ორი ტურბინა ელექტრო მართვით თითო მხარეს და ტურბინის მოხსნა-დაყენებას ძრავის ამოღება არ უნდა. ტურბინები აყენია ძნელად მისადგომ აგდილას, დასაშლელია შემშვები სისტემა ზევიდან-უნდა მოიხსნას ჰაერმზომები, ტურბინაზე მიმავალი ალუმინის მილი და აგრეთვე ქვევიდან ინტერკულერში მიმავალი მილი. ორივე ტურბინას უყენია საერთო ინტერკულერი ძრავის წინა მხარეს.
ამ მანქანასთან W463 Gelandewagen G400 CDI და OM628 ძრავთან ყველა სამუშაო დაკავშირებულია კონსტრუქციულ სირთულეებთან და შესაბამისად მაღალტექნოლოგიური მანქანები და ბრენდები შესაბამისად ძვირადღირებულიცაა.
სურათზე W463 ბენზინის M113ძრავიანია.
კომპ.დიაგნოსტიკა G400 CDI, რეალური დარბენის ნახვა და სხვ. 557 704
MERCEDES-BENZ- კომპიუტერული დიაგნოსტიკა ორიგინალი This post has been edited by stelss93 on 5 Sep 2015, 08:50