მოკლედ ბევრი ფიქრის მერე გადავწყვიტე რომ დროა M3 მოვსინჯო

შესაძლოა პირდაპირ გავცვალო ე46 M3-ში ჩემი მხრიდან თანხის დამატებით.
ბევრმა ალბათ იცით რა ვიდზე და ხოდზეც არის, როგორ არ ვტანჯავ და სუფთად დავდივარ ესეც გეცოდინებათ

კონფიგურაცია:
1999 წელი, გარბენი დაახლოებით 150000 აქვს, თეთრი ფერის, 2.0 ტურბო, მექანიკა და მარჯვენა რული

ბრემბოს ტორმუზები,
HKS ტურბო ტაიმერი,
HKS Downpipe
GREDDY boost gauge,
GREDDY boost controller,
Innovate Motorsport Wideband,
17" 8J Direza-s მჩატე დისკებით.
Powerflex-ის რეზინებზე დგას მთელი უკანა პადვესკა, ხიდის სამაგრები და ასე შემდეგ.
უკან - APEX Lowering springs.
წინ - კოილოვერები.
მაგნიტოფონი და დინამიკებიც აქვს
პარკინგ კონტროლით

ფასი: 6500 U$D
აქვს სულ 2 პრობლემა -
1. წინ რაღაც კაკუნებს ტორმუზზე მოხვევისას მგონი ყუმბარაა,
2. ვიზუალურად პატარა ნაკაწრები აქვს - ზოგი იაპონიიდან ჩამოყვა ზოგიც თბილისელმა პარკოვკის გურუებმა მიუმატეს

პ.ს ძველი სურათია და სტოკ პადვესკაზეა აქ.
* * *
უფ რა ძველი სურათი დამიდებს, აქ ნომერიც ძველი აქვს, IKA ნომერზეა ეგ ევო ეხლა
* * *
UP
ქართული კლავიატურა ( ჩართვა/გამორთვა ბეჭდვის დროს კლავიშით
* * *
მაღლა იყოს
* * *
ეეე, UP არ მუშაობს

)) აწიეთ ცოტა მაღლა

))
This post has been edited by Metal_ika on 9 Jun 2014, 17:03
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)