ბიჭებს გაუმარჯოს
მოკლედ E39ზე
3.0 2 ვანუსი
დავტენე გიდრომუფტა
მიზეზი ის იყო რომ ელექტრო ვენტილიატორი არ მუშაობს , ჰო და შევაერთე დიაგნოსტიკაზე, ტემპერატურა მაინტერესებდა ძრავის, აჩვენა 98 გრადუსი, ვაგაზავეთ ადგილზე, ავიდა 106 გრადუსზე, მუფტას კიდე არ ჰქონდა ისეთი თვითმფრინავივით ხმა.
მოკლედ აშკარად ვერ აგრილებდა წყალს.
წამოვედი, რაღაც თეთრი ტაოტით დამიტენეს გიდრომუფტა.
შედეგი ის არის რომ ხმა აქვს თვითმფრინავივით. სულ ჩართულია რა. ჰო და ჭყალი არანაირი გაზაობით აღარ სცდება 93 94 გრადუსს, ესეც ადგილზე გაზაობით. შლენგებს ბერავდა, აღარც შლანგებს ბერავს, დაიკლო შლანგებმაც.
ეს ყველაფერი კარგი მაგრამ , მაინტერესებს უარყოფითი მხარეები , დანატენი მუფტის
ზოგი იძახის ფრთები ტყდებაო, კაპოტს გაგიხვრეტს, ყველაფერს დაგილეწსო, ზოგმაც პომპას აფუჭებსო.
მოკლედ რა შეიძლება გამოიწვიოს ცუდი, დამიწეროთ იქნებ, გამოცდილმა ხალხმა