მოკლედ გადავწყვიტო გასაყიდად დავდო ჩემი მანქანა ...
ვინც მიცნობს იცის როგორც ვუვლი მანქანებს .
ანალოგიურად ესეც არის იდეალურ მდგომარეობაში , ყველაფერი მუშაობს , ყველა ღილაკი , ყველა სენსორი , ყველა ფუნქცია გამართულია .
დიაგნოსტიკაზე შევაერთე და არცერთი ერორი არ ჰქონდა ამოგდებული .
მონაცემები:
ძრავი - H22A (წითელ გალოვკიანი) 220 ცხენი
კოლოფი - 5 სიჩქარიანი მექანიკა M2U4 , ATTS ბლოკირებით (ელექტრო ბლოკირება, თორქის აქტიურ რეჟიმში გადამანაწილებელი) ( ACTIVE TORQUE TRANSFER SYSTEM)
წელი 1999
ტუნინგები :
MUGEN - ის გამშვები კოლექტორი (JASMA) სერტიფიკატით .
ცივი ჰაერის მიწოდების სისტემა ბამპერიდან (წინ კოლიცო აქვს და მერე გოფრით ამოდის ფილტრთან)
K&N ის სპორტული ფილტრი ,
ცივი ჰაერის ე.წ ინთეიქი
StageII Valeo ცეპლენია ახალი
Tein Coilovers ზბორი 4 ვე სიმაღლე სიგრუბის რეგულირებით
Fujitsubo Legalis R ვიხლოპი კოლექტორიდან ბოლომდე უკატალიზატორო (JASMA) სერტიფიკატით
Buddy Club P1 Racing R16 დისკები , 4.8კგ თითო.
Rays Engineering კოვანი გრძელი გაიკები
SKUNK 2 Racing 70მმ დროსელი
SKUNK 2 Racing ვიტეკის სოლენოიდი
წინა ზედა რასპორკა
APEXI VAFC II კომპიუტერი (სტოკ ნასტროიკაზეა ხელი არ დამიდია , დაჩიკად მიყენია )
ERG 050 ტაიმერი
ULTRA დელიმიტერი , აგრანიჩიტელის ჩამხსნელი + აჩქარებებს ზომავს.
ხელით აწყობილი მასები , (მინუსები) ნებისმიერ ბრენდს ჯობს.
MUGEN-ის ნაკლადკა და სპოლერი
5მმ იანი სფეისერები
მთელი სალონი არის ტყავში , ალკანტარაში და კარბონში წითელი ნაკერებით
აყენია :
7ინჩიანი მონიტორი , ყველა ფუნქციით (ნავიგაცია, ბლუთუსი , ფლეშკა , ჩიპი, დივიდი , სიდი)
ძალიან მაგარი აკუსტიკური სისტემა
ახალი ტაიპერის რიჩაგი
საწვიმარები
ქსენონები
მთელი სალონი და ყველა ნათურა თეთრი ფერისაა
სერვისი :
კოლოფის ზეთი :
HONDA GENUINE MTF 3 (TEGETA)
ATTS- ის ზეთი :
HONDA GENUINE PREMIUM FORMULA ATF
ძრავის ზეთი :
IDEMITSU ZEPRO 5w40 RACING ახლახანს შევცვალე ჯერ 5იც არ გაუვლია .
სამუხრუჭე ხუნდები :
ATE
ანტიფრიზი ახალი ჩასხმულია ლურჯი ფერის ,
აღვადგინე ცეპლენიის ორივე ბაჩოკის მანჟეტები ,
ცეპლენიის სითხე ახალია ,
სამუხრუჭე სისტემაში სითხე ახალია ,
საბურავები ახალი ნაყიდი მაქვს
წინა - NOKIAN Z
უკან - SportContact III
მოვაყოლებ ძალიან ბევრ ნაწილს რომელიც წვალებით ვიშოვე :
ATTS ბლოკირების ახალ ბლოკს ყველა დაჩიკით
პადმატორნს
ტრამლიორს
ბაბინაას ზბორში
სვეჩების პრავოდკას
წყლის სისტემას თერმოსტატით და წყლის დაჩიკით
კალენვალის შკივს
დინამოს
კონდიციონერის ნასოსს
ძრავის კრეპლენიებს და კრონშტეინებს
სტოკ გამშვებ კოლექტორს
ტორმუზის ვაკუმს
სტოკ ინთეიქს რომელშიც სპორტული ფილტრი დევს
წინა ყველა ვტულკას , სულ ახლები მილაგია ზაპასად
წინა გიტარას ,
სტუპიცებს
წინა შარავოებს
DCC Sport ის რეგულირებად პადვესკას უკანა 2-ს არ კაკუნობს არაფერი მუშაობს იდეალურად , ოდნავ დასველდა ჩვენი გზების გადამკიდე და მოვსხენი სანამ გაფუჭდება მივხედო თქო
და კიდევ რაღაცეები მაქვს .
მოკლედ მანქანა არის იდეალურ მდგომარეობაში . ერთადერთი ცნობილი პრობლემა არის ერთი ცალი უკანა ტეინი კაკუნობს , სანაცვლოთ ვაყოლებ 2 ცალ სხვა ამორტიზატორს რომელიც წემოთ მიწერია და არ კაკუნობს არაფერი. გადათვალეთ , გადმოთვალეთ ნაწილები , შრომა ,დრო , ენერგია და წესიერი ფასი შემომთავაზეთ
გაიცვლება მხოლოდ სპორტსედანში , EURO R ან რამე მსგავსი 1-1 ან თქვენი მხრიდან თანხის დამატებით !
This post has been edited by Do-MaiN on 7 Oct 2015, 04:49
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)