kote91Fobos_4Lkataxxlსიტუაცია არის შემდეგი :
1. აირზე მომუშავე ძრავები ნაკლებად პერსპექტიულია:1 ითხოვს კომპრესორებს ანუ სპეც სადგურებს,ექნება დაბალი მარგი ქმედების კოეფიციენტი და საიმედობა ,პლიუს საერთოდ საეჭვოდ მეჭვენება იდეა რომ ერთი ბალონი შეკუმშული აირით მანკან გიავლსი 500 კმს .
2. ელექტორძრავა არის ყველაზე საინტერეესო მიამრთულება და აქვს ყველაზე მეტი პლიუსი.
+ არ ინახება აალებადი და აფეთქებადი ნივთიერებები
+ეკოლოგიურად სუფთა,უხმაურო
+მარტივი კონსტრუქცია,არ ითხოვს განსაკუთრებულ რემონტს ან მოვლას
+ნაკლები წონა და მეტი თავისუფალი ადგილი *
+ეკონომიურად ხარჯავს ენერგიას ,არ ითხოვს მუდმიავად ჩართულ ძრავას,აგროვებს
ენერგიას დამუხრუჭების დროს.
+შესაძლებელია დამუხტვა ნებისმიერ პირობებში ,სახლი ,მზის პანელები.
- არ არის გამოგონილი ეფექტური აკუმულატორი,თუნდაც ეს პრობლემაც მოგვარებადია და მალე დაიწყება საავტომობილო აკუმულატორების წარმოება.
vakovakoამ ძრავას ელექტროძრავა ქვია ,და ეს ძრავა გამოიგონა თუ არ მეშლება მაქსველმა მე 19 საუკუნის დასაწყისში,მას უკვე ლამის 200 წელი ყველგან იყენებენ,ყოველშემთხვევაში რაც შენ აღწერე ერთი ერთთან ემთხვევა ელძრავის აღწერას.
პერპერტუმ მობილებს უკვე არსად იგონებენ ,და ყველა ზემოთჩამოთვლილი კონსტრუქცია.მათ შორის წყალბადი უბრალოდ ინახავს ენერგიას აკუმულატორებში ან წყალბადის სახით და არ იღებს მას "ჰაერიდან"
მართლა "მუქთა" ენრგიის მოპოვების გზა არის თერობირთული სინთეზი ,განსაკუთრებით "ცივი".
http://lenta.ru/articles/2008/05/29/coldfusion/ თითქოს იაპონელებმა იპოვეს გზა თუ როგორ უნდა "მძიმე" მოვიძიოთ წყლიდან ენერგია ,ვნახოთ გამოუვათ თუ არა.
NeoZჰიბრიდი კარგი რამეა,უბრალოდ ასეთი ტიპის ავტომობილები უნდა ყოფილიყვნენ ხმარებაში უკვე 70-იან 80 -იან წლებში ,საკმარისი ტექნოლოგიები იყო ევორპაშიც ,იაპონიასი თი ამერიკში.
დღესაც კი ჰიბირდები იშვიათი ხილია ,და ფასიც აქვს ძვირი.ალბათ დამეთანხმები ,რომ ლექსუსის პატრონს ნაკლებად ადრდებს საწვავის ფასი ,და ვისაც ეს ადარებს ასეთ მანაქანას ვერ შწვდება.
ჰიბრიდს აზრი ექნება მაშინ ,როცა მისი ფასი გაუტოლდება უბრალო მანქანის ფასს.