დიდ მანქანებში ერთერთი რაც მომწონს არის დიდი ძრავი და დაბლებზე თორქი რომ იგრძნობა....
მთელი დღე ისე რომ დადიხარ, ტახომეტრი 2ს არ ცდება, მაგასა რა ჯობია?

ამაზე კიდე დარწმუნებული ვარ აქტიური სიარულით ყოველ სიჩქარეში მინიმუმ 4 უნდა ატრიალო, თან რამაზეა აწყობილი და მსუბუქიც არ იქნება, სადმე დევს ამის წონა?
Полная масса, кг.: 2850 პიზდეც, 3 ტონამდეა და 2.0 ტურბინიანი ძრავიო

ყოფილა 3.0 დიზელებიც... აი ეს უკვე სხვა თემაა
Существуют следующие комплектации двигатель/КПП — цена в Китае:
Двигатель 4C20 (бензин) объемом 2.0 литра мощностью 218 л.с. (324 Н*м. при 4000 об/мин.) / 6-AT — $31000;
Двигатель 4C20A (бензин) объемом 2.0 литра мощностью 245 л.с. (350 Н*м. при 4800 об/мин.) / 8-AT — $35000;
Двигатель ED61 (дизель) объемом 2.0 литра мощностью 190 л.с. (420 Н*м. при 1400-2400 об/мин.) / 8-AT — $41000;
Двигатель EK61 (бензин) объемом 3.0 литра мощностью 300 л.с. (480 Н*м. при 4000 об/мин.) / 8-AT — $44000;
Двигатель EK71 (дизель) объемом 3.0 литра мощностью 313 л.с. (650 Н*м. при 2800 об/мин.) / 8-AT — $46000;
http://haval.su/haval-h9.html This post has been edited by Gianni on 11 Oct 2015, 09:21