Subaru Forester XT 2.0 (Turbo)
გარბენი - 88 000 კმ (ჩამოვიდა 64 000)
ზეთი 1000 კმ-ს წინ არის შეცვლილი, ასხია Shell Helix Ultra 5/40
"კალოდკები"-ც რამდენიმე თვის შეცვლილია, არც ხმა აქვს და კარგადაც იჭერს.
"რემენ"-ს ჯერჯერობით მგონი არ უნდა შეცვლა, არც ხმაურობს და ჯერჯერობით არ შევუწუხებივარ

აქვს APEX-ის მაყუჩი, DEPO-ს ბუსტის დაჩიკი, Blow off (ჩინური), KENWOOD-ის 2 დინიანი, ფლეშკიანი მაგნიტოლა AUX-ით და საკმაოდ ხარისხიანი ხმით...
რაც შეეხება მინუსებს:
1. გასაკეთებელი აქვს ქვევიდან ყველაფერი

ამორტიზატორები კარგია... თეგეტაში ნაწილიან შეცვლიანად მითხრეს 530 ლარი,
უფრო იაფადაც შეიძლება გაკეთება ძალიან ბევრ ადგილას, უბრალოდ ზეთი რო შევცვალე ბარემ იქ ვიყავი და დეტალურად გავაქექინე ყველაფერი....
2. შესაცვლელია კარობკის ზეთი 250 ლარი ჭირდება დაახლოებით... (ზუსტად ვინც იცით დაწერეთ რა ჯდება)
3. "რულევოიდან" გასდის ზეთი, 1 წლის წინ ვიყიდე 1 ლიტრი ზეთი და 2-3 თვეში
ვამატებ ხოლმე ცოტ-ცოტას, 200-300 გრამი კიდე მექნება

საგანგაშო არ არაფერია და მირჩიეს დაიკიდეო, მასე ჩამოვიდა.
4. წინა მარჯვენა საბურავია საშინელ დღეში, დანარჩენები ნორმალუურია, ოღონდ ზაფხულის

...ანუ ჯამში ჭირდება 750-800 ლარი (300-320 $) და იქნება ძალიან კარგ მდგომარეობაში... სიარულით ეხლაც მშვენივრად დადის,
უბრალოდ რახარუხი გაუდის ყველაფერს
დაზღვეულია ალდაგში მარტის ჩათვლით, გარედან რაც აქვს პატარ-პატარა დაზიანებები დაზღვევა ანაზღაურებს,
მე გაკეთება მინდოდა და თანხა არ ჩავარიცხინე, მარა ვერ მოვიცალე მაგისთვის, რაღაც პერიოდი გაჩერება მომიწევდა მანქანის და...
ვინც იყიდის ის დაემატება დაზღვეულ მძღოლებში ჩემს მაგივრად და ანაზღაურებაც მოხდება მის სახელზე...
ფასი 2450 $ ან
1200 $ და გადაიხადეთ მოგო, დასაფარია 1250 $,
...თვეში 246 ლარი 17 თვის მანძილზე...
ასევე შესაძლებელია გაცვლა 1200 $ ღირებულების მანქანაში, და დაფარეთ მოგო...
აუცილებლად ავტომატიკაში... განვიხილავ ყველა ვარიანტს, საჭის მდებარეობას არ აქს მნიშვნელობა....
დეტალურ სურათებს ავტვირთავ მოგვიანებით...
This post has been edited by ilo_khavtasi on 28 Jan 2016, 15:25
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)