საქართველოში ყველა დიდი თუ პატარა,წარმატებული თუ წარუმატებელი კომპანია მიმართავს ამგვარ მარკეტინგულ პოლიტიკას-დაბალი სოციალური მდგომარეობის მქონდე ახალგაზრდების ხელით თავიანთი პროდუქციის პირდაპირ "შეტენვას" მომხმარებლისთვის.უფრო უთავმოყვარეო სამსახური ცოტა თუ არსებობს(ამას თუ საერთოდ სამსახურს დავარქმევთ

). მეორეს მხრივ მომხარებელი წუხდება ამით.
მე მაინტერესებს ჩვენთან არის ყველაფერი გაუკუღმართებული თუ ცივილიზებულ ქვეყნებშიც ესე ხდება?
This post has been edited by Lord_Crusader on 19 Dec 2015, 18:02