მაგრამ , ბევრ 40K და 60 K გარბენიან ფიტს და სხვა მანქანასაც ჯობია ...
მარტივად:
გარბენი გარანტი არ არის მანქანის კარგი ან ცუდი მდგომარეობის.... ამ მანქანისთვის ეს გარბენი თუ პლიუსი არა , მინუსი არ არის....
დიახ აი ამ გარბენზე მუშაობს "საათივით გამართულად" და სავალი ნაწილებიც ასევე ძალიან კარგ მდგომარეობაშია...
ასე იმუშავებს კიდე მრავალი წელი და კილომეტრი , თუკი სერვისი დროული და მოვლა შესაბამისი ექნება...
მოკლედ მე რაცარუნდა ვწერო , ჰაი და ჰუი... ნახვა , შემოწმება და მერე შედარება უნდა...
აქვე სულ პატარა მაგალითი: http://www.beforward.jp/honda/accord/bf444306/id/550241/ამ ჰონდა აკორდს გარბენი აქვს 28K მდე

28.000 ფაქტიურად ეს იმდენია , 3-4 თვეში ან მაქსიმუმ 1 წელიწადში რამდენიც უნდა გაატარო მანქანა , ამის პატრონს თუ პატრონებს 13 წელიწადი დაჭირდათ ამდენი რომ გაევლოთ
იდეაში ამ გარბენით სისვეჟის განსახიერება უნდა იყოს ეს აკორდი , მაგრამ ... ნწ...
შეფასების ფურცელზე მრავალი პრობლემაც უწერია შენიშვნის სახით ))
ესეც ამ აკორდის შეფასების ფურცელი

ეს პირველივე "რაც ხელში მომხვდა" ის განახე და თუკი ინტერესი იქნება შემიძლია სხვა კიდე მრავალი და ბევრად უარესი მაგალითი განახო დაბალ გარბენიანების...
და ბოლოს: მანქანის ყიდვისას პირველ რიგში მიაქციე ყურადღება ტექნიკურ მხარეს და მის მდგომარეობას ... ძრავი , გადაცემათა კოლოფი და სავალი ნაწილები...... ექტერიერი, ინტერიერი და ბოლოს გარბენი
დიდი მადლობა - ასევე წარმატება შეძენაში

მე თვითონ დამეზარა თვალის გადავლება ჩემ ნაწერზე , იმდენი შემომებეჭდა
* * *
http://www.beforward.jp/honda/fit/bf455869/id/562040/აგერ ჰონდა ფიტი 87 გარბენით
ფოტოებით მარტივად ჩანს მდგომარეობა , მაგრამ
ამ

შეფასების ფურცელით უფრო საინტერესოა ...