ნასტროიკის გარეშე არაფერიც არ მოგცემს შედეგ,
კი ექნება სხვაობა მაგრამ არის ერთი დაუწერელი კანონი, არასდროს შეიძლება წნევის მატება ნასტროიკის გარეშე რადგან კომში ყველაფერი სმესი და ასე შემდეგ არის გაწერილი კონკრეტულად იმ წნევაზე რაც აქვს ქარხნულად და მომატების დროს ირევა სმესი, ირევა ზაჟიგანიე და მიადუღებ ერთ დღეს მატორს, მარტალია აქვს დაცვა მაგისთვის კომპში გაწერილი მაგრამ ამ დროს მატორს გადარჩენ, სამაგიეროდ ძალას დაკარგავ და აზრი რა აქვს მომატებას წნევის?
მე დინოზე მეყენა ნასტროიკაზე, წნევა არ დაიჭირა 0,8 ზე მეტი,
დეტონაცის დაჩიკმა ტყუილი სიგნალი მისცა და ავარიულ მაპზე გადავიდა,
დავბერე 1,5 იც მაგრამ მაინც დაიჭირა 0,77 წნევა 6500 აბაროტზე მეტი არა და ცოცხალი თავით 164 ცხენი საბურავზე მეტი არ ამოვიდა,
იასნია დადიოდა სწრაფად მაგრამ არც ისე როგორც ეხლა დავდივარ,
ამიტომ მე ჰაუსინგიც გავადიდე, დეტონაცის დაჩიკი გამოვაძრე ბლოკიდან, აქტუატორი ძალით დავჭიმე პრუჟინით რო წნევა 1 ბარამდე მაინც დაეჭირა

ამიტომ ასე ერთი ხელის მოსმით მიდი და დაბუსტე და ჰაიდა არააა,
საწვავი არ გვივარგა კიდე,
ეხლა რო 98 ოქტანზე დავანასტროიკო 170 ცხენზე მეტს არ ამოიყვანს საბურავზე, არ ვარგა ბენზინი,
100 + ზე 190 ცხენზეც ამომიღია საბურავზე,
კიდევ ქარხნულ ტურბოს არ შეუძლია მეტი და ტყუილად უნდა აწვალო რო მეტი ამოვიდეს საქართველოს პირობებში, თორე რეისინგ საწვავზე 220 ცხენიც აქვთ ავსტრალიელებს საბურავზე
მოუმატებ წნევას და უნდა დანასტროიკოთ მოკლედ,