პასატის შესახებ აზრზე არ ვარ; მაიაუტო-ზე დევს განცხადებები სადაც მანქანები იყიდება 2-ად, 2 ნახევრად;
ისეთ მანქანას ვეძებ, რომ ცოტა ხანი (რამოდენიმე თვე) მყავდეს, გავიარ-გამოვიარო, პროფილაქტიკაში არ ვეგდო დღე და ღამე; არც ბევრს წვავდეს. (შესაძლებელია უცხოეთში წასვლა მომიწიოს და არ მინდა ძვირი ფასი გადავიხადო და შემდეგ მის გაყიდვაზე თავი ვიტკიო)
გაზი მანქანაში პრობლემა არ არის; საჭე მარცხენა აუცილებლად, ავტომატური გადაცემა.
სად არის მისი სერვის ცენტრი, სადაც შევამოწმებინებ ელექტროობას, გადაცემათა კოლოფის, მოტორის, სავალი ნაწილების მდგომარეობას (სრული დიაგნოსტიკა) ? თუ რამოდენიმე ადგილია, კარგი იქნება თუ ყველას დაწერთ.
გასაგებია, რომ მანქანა არ უნდა იყოს ჩაძირული, ნაავარიები და ასე შემდეგ. (ვინ კოდით გადავამოწმებ)
მაგრამ, მე მაინტერესებს უფრო ისეთი დეტალები, რაც როგორც წესი უფრო იცის იმან ვისაც ყოლია (ყავს) ეს მანქანა, ან ვის ახლობელსაც ყავს პასატი.
ანუ, შინაურული ინფორმაცია

))
მოკლედ, $2000-დან $3000-მდე რომელი პასატია შედარებით უკეთესი? (წელი მანქანის, მოტორის სიმძლავრე, და ასე შემდეგ)
ძირითადად, რომელია სუსტი ადგილები პასატის?
მადლობა.
დავით აღმაშენებლის, ილიას და მაჰათმა განდის გზა ჩვენ ტაძრამდე მიგვიყვანს.
<სძლიო საკუთარ თავს> - აი, რა საკითხი დგას დღის წესრიგში.
<თავისუფლებისკენ მიზანმიმართული სწრაფვა>, <საკუთარი ხალხის უანგარო სამსახური>, <პრიორიტეტების გონიერი გადანაწილება>, - განდი-- "თავისუფლებისთვის მებრძოლი".