rotary-powerრა თქმა უნდა როგორიც არის by default ჯობია, უბრალოდ გუშინ ჩავუჯექი, ვათვალიერე აბზორები ნეტში და ყოველ 5 ათასზე, ზეთიო, ბაბინა, ბაბინის კაბელები, სვეჩები, სუპერი მხოლოდ და მხოლოდ, სავსე ბაკზე ზოგი 150 გრამს სპეციალურ ზეთს ამატებდა ბაკში - ეტა პიზდეც ტავარიში. არა და ისეთი მევასება ვიდზე ეს მანქანა...სულაც რომ არ იყოს როტარი და იდოს 1.5 პრიუსის ძრავი ვიდის გამო ვიყოლიებდი

13-14 თუ წვავს აიტანს კაცი, მაგრამ მასტები 16-17 და ზევით წვავსო. ბათუმში, სადაც ტროიკა დიზელი მიწვავდა 13 ლიტრას (თბილისში მოძრაობით კი 10ს) ეს მანქანა კი დამიწვავს 20მდე.
მომავლის თემაა პირადად ჩემთვის (ტოპიკ სტარტერს ბოდიში თემის გაოფებისთვის).
აუცილებლად ვიყოლიებ
ძალიან მაგარი და ლამაზი პეპელაცია