მოკლედ, ისევ გადავწყვიტეთ ამ მანქანის გაყიდვა.
მამაჩემის მანქანაა, არაფერი არ აქვს შენაღები, სრულად ქარხნულ მდგომარეობაშია.
კარფაქსის ჩანაწერიც მაქვს სადღაც.
40K მილი ჩამოყრილი ქონდა და მარჯვენა წინა კრილო ქონდა რაღაცაზე მირტყმული ადრე. გაკეთებულია ამერიკაშივე დაზღვევით. კოპარტის მანქანა არაა.
ეხლა 120K მილი აწერია.
სულ ეგაა მაგისი მთელი ინციდენტები.
2011 წლიდან ჩვენთანაა.
ამ ხნის განმავლობაში სტერჟენებიდან დაწყებული სცეპლენიის დისკით დამტავრებული, ყველაფერი განუახლდა სავალ ნაწილში.
ძრავში კლაპნის სალნიკები შეეცვალა და გრამ ზეთს არ იკლებს მანქანა.
დადის ძაან შუსტრად და აი ძაან ეკონომიურად.
7-7,5 წვავს ტრასაზე და 9-10-ს ქალაქში.
უკანა რედუქტორიც მუშაობს უპრობლემოდ და გამართულად.
ზეთები დაცვლილია რედუქტორებიან-კაროპკიან-რაზდატკიანად, ყველგან.
გაზი, ტვირთი და ეგეთები თვალით არ უნახია.
ძირითადად დგას ფარეხში (მამა პენსიონერია)
2 თვესი ერტხელ კახეთში მიდის სოფელში (ტრასაზე და კაი გზებით)
მოკლედ კაი მანქანაა
შესაძლებელია გაცვლა ჩვენგან თანხის დამატებით შემდეგი თაობის ცრვ-ში.










4K„-დ ფიქრობთ გაყიდვას.