MateMotorsცოტა ბევრი უნდა დავწერო

რასაც დავწერ ქვემოთ არ გეგონოს რომ შეხება მაქ ამ სფეროში
უბრალოდ ავტომოყვარული ვარ რომელსაც მიყვარს საკუთარი ავტომობილი
და მე თუ შემიძლია ამ მწირი ინფორმაციიის გადმოცემა და გაზიარება
ამხელა კომპასიის წარმომადგენელმა რომ არ დაგეზაროს და გამუქებული ორი წინადადებაზე ცოტა მეტი რო დაწერო უკეთესი იქნება

იცი რა მიკვირს სავარაუდოთ ხარ გაყიდვებში და ცდილობ კომპანიის გაპიარებას მაგრა!
არც აგრესიული პიარს მიმართავთ და არც ინფორმაციულ პიარს.
ეხლა რასაც დავწერ იმიტო ვწერ ეს მარტო თქვენ კი არა საქართველოში 95% კომპანიის პრობლემაა კვალიფიციური სრული ამომწურავი ინფორმაციის მოწოდება
იქნებ გაითვალისწინოთ
ზოგადათ ხომ შეიძლება თითქმის ყველა სფეროში ერთი პრობლემაა არასრული კონსულტაცია და ინფორმაცია
გასაგებია რო საქართველოში დღეისათვის ბევრმა არ იცის ანტიფრიზის მუშაობის პრინციპი (არ ვგულისხმობ მარტო რომ არ გაყინოს მაგას ) რამდენად საჭიროა ძრავისთვის
და გაგრილების სისტემისთვის რომ შედგება სხვადასხვა შემადგენლობისგან და თითოეული მათგანს თავის დანიშნულება აქვს
მაგრამ თქვენ როგორც ერთერთი დიდი კომპანია ხომ შეგიძლიათ
მინიმუმ განუმარტოთ და თითოეულ კონკრეტულ თემაში კონკრეტულად განმარტოტ თუ რა რისთვის არის და ასე .....
1. კომუნიკაციაში არ შემოდიხართ ან თუ შემოდიხართ საკმაოდ დიდი დროის მერე ეს ფორუმია
და არა რომელიმე გაყიდვების საიტი რო მარტო განცხადება დადო და მორჩა
2..არ დებ ინფორმაციას სრულად
3. ლინკავ საიტის და გაეცანითო და არის უცხო ენაზე ( მინიმუმ უნდა გიყვარდეს რასაც საქმიანობ არ გეზარებოდეს და იხარჯებოდე ბოლომდე ) შენც ბევრსმიახწევ და მომხმარებელიც კმაყოფილი დაგრჩება ( ბევრმა არ იცის უცხოენა ) და თუნდაც იცოდეს უბრალოდ ამხელა კომპანიაა და საქარტველოში მოღვაწეობს და მგონი ქართველები ვართ იმის ღირსი ქართულად ნათარგმნი მაინც რომ დადოთ ინფორმაცია
( უბრალოდ ფორუმელი რო იყო არ მექნებოდა ეს შენიშვნა ) როგორც კომპანიის წარმომადგენელს ფორუმზე ამიტომ მაქ ეს შენიშვნა
4.მითითებულ საიტზე ინფორმაცია არასრულია მხოლოდ ზედაპირული აღწერაა
რის გამოც დამაინტერესა და ვეძებე ინფორმაცია საკმაოდ გამიძნელდა სრული ინფორმაციის მოპოვება
.აი აქ ტქვენთვის როგორც კომპანიისთვის ყველაზე ცუდი რა არის იცი
1. ინფორმაცია ადვილად არ იძებნება და ბევრი შეეშვება და აღარ დაინტერესდება
2. მე კი ვიპოვე მაგრამ ამ ძებნაში შემთხვევით ისეც ვიპოვე რაც მინდოდა და მანამდე ვერ ვიპოვე საქართველოს ბაზარზე უკვე აღარც მე დამაინტერესა კონკრეტულად ჩემი ავტომობილისთვის
ახლობელს შეიძლება ვურჩიო
ახლა ცოტას დაგეხმარები და მე განვმარტავ

Prista Antifreeze ( ლურჯი ) შემადგენლობით დაშვება G11
ის ეფუძვნება ( monoethylene glycol ) და დანამატების ერთობლიობას, რის გამოც აქვს საუკეტესო დამცავი თვისება ჟანგისგან და გაყინვისგან
გამოყენება ხდება აუცილებლად გაზავებულ მდგომარეობაში , დაუშვებელია მარტო კონცენტრანტის გამოეყენება
50/50 გაზავების შემთხვევაში იღებთ გარანტირებულ -40 გრაზუსიან დაცვას
მაქსიმალური კონცენტრატის გამოყენაბა დაშვებულია 70% 30% გამოხდილი წყალი რის შედეგადაც მიიღებ -69 გრადუსიან დაცვას ყინვაში
იგი არ შეიცავს მავნე დანამატებს როგორიცაა ნიტრიტები, ფოსფატები და ამინების, რის გამოც შემცირებულია მავნე ზეგავლენა გარემოზე.
რეკომენდირებულია გამოიცვალოს
2 წელიწადში
დაშვებია :
BS 6580
Prista Antifreeze long life ( წითელი ) დაშვება G12+
prista ანტიფრიზი Longlife - ახალი თაობის ეთილენგლიკოლის და რევოლუციური დანამატები ორგანული მჟავების საფუძველზე , რომელიც არ შეიცავს სილიკატებს. არ შეიცავს მავნე დანამატებს, როგორიცაა ნიტრატები, ფოსფატები და ამინების,
უზრუნველყოფს ძრავის უპრობლემო დაცვას გაყინვისგან და გადახურებისაგან, ასევე იცავს ყველა სახის კოროზიისაგან . გამოიყენება როგორც ტრადიციული გაგრილების სისტემებში ასევე ახალ მაღალტექნოლოგიური სისტემებში რომლის სრულფასოვნად მუშაობისთვის აუცილებელია მისი ალუმინის დეტალების დაცვა გადახურებისა და კოროზიისაგან
გამოუვალ მდგომარეობაში მინიმუმი ანტიფრიზის კონცენტრატი უნდა იყოს არანაკლებ 33%
50/50 გაზავებისას ვიღებტ -40 გრადუსიან დაცვას
მაქსიმუმ 70% / 30% ვიღებთ -69გრადუსიან დაცვას
ორგანული დანამატებიდან გამომდინარე მას გააჩნია გახანგრძლივებული მუშაობის პერიოდი
რეკომენდირებულია გამოიცვალოს :
250 000კმ ან ძრავის მუშაობის 2000 საათი
დაშვება:
SAE J1034/J1941/J814, ASTM D 3306/D 4340/D 4656/D 4985/D 5216/D 5345
MIL- A-11755D/ 46153A/82- 43D, MB-325.0/325.2, MAN-324, VW-TL774-F
SAAB- 6901599, Scania-0-891027GT EN, Volvo-1286083, Opel-B 040 0068/B 040 0240
BMW- N60069.0, Ford-ESE-M97B18-C/ESE-M97B44-A/SSM-97B9102-A/WSE-M97B44-B
WSN-M97B18-D/WSS-M97B44-D1/WSS-M97B44-D2
General Motors-GM 1825M/GM 6038M/GM 6043M/GM 6277 D
Cummins- 90Т84ЯМС RP329, MackTrucks- 014 GS 17004
Jl Case- MS 1710, John Deere-JDM H24A1/H24B1/H24C1/H5
/////AMGფერებს გრადუსთან არაფერი საერთო არ ააქვს
და საერთოდ ფერებს ნაკლებად მიაქციო უნდა ყურადღება ზოგადათ გავრცელებულია კონკრეტული ფერი კონკრეტულ დაშვების აღსაქმელად მაგრამ არი ერთი და იგივე ფერი სხვადასხვა დაშვებით ამიტო ჯობია რო ფერზე უფრო სმის შემადგენლობას მიაქციო ყურადღება
ყველაზ გავრცელებულია და მარტივი აღსაქმელი VW დაშვების ინიციალები
მაგ:
G11
G12
G12+ / G12++
G13
ეგერდწოდებული G11 და G12 არევა არ შეიძლება ერთმანეთში
მაგამ თუ სისტემას სრულიად დაცლი და დაუშვად მანამდე ესხა G11 და შემდგომ ჩაასხამ G12 ექსპლუატაციის ვადა ხდება იგივე რაც G11 შემთხვევაში იყო ( როგორც წესი 2 წელი )
ზოგადათ ქართული განმარტებები არ ვიცი ასე რო იყოს რუსულად
ძირითადათ რისგან მზადდება
G11 производится на основе этиленгликоля,
G12 изготовляется на основе карбоксилата, а в его составе отсутствуют силикаты. Благодаря этому,
G13 – состоит из полипропиленгликоля. Жидкость характеризуется экологичными свойствами
G12 ++ იგივე (G13) არის


ფერები შეიძლება სხვადასხვა იყოს იშვიათად მაგრამ არის ხოლმე და გაურიო თუ ერთი ქიმიური შემადგენლობა აქვს არ არი პრობლემა
მაგრამ თუ სხვადასხვა ქიმიური შემადგენლობა აქვს მარტივი ენით რო ვთქვათ აიჭრება
სხვადასხვა სახეს იღებს
. იმღვრევა და წარმოიქმნება მცირე ზომის ქვიშის მსგავსი ნალექი
. იჭრება და წარმოიქმნება 1-2 მმ ზომის ლორწოვანი ნაერთი
რასაც ეტაპობრივად მიჰაყავს გაგრილების სისტემის გაბიდვნა რაც თავისთავად ზრავის გადახურებას გამოიწვევს
ასევე შეიძლება მიიღო ქიმიური ნაერთი რომელიც დაცვის მაგივრად გამოიწვევს კოროზიას და წარმოქმნის მეტალზე მიკროსკოპულ ღრმულებს
არავითარ შემთხვევაში არ გამოიყენოთ გაურკვეველი ფირმის ან დაშვების ამღნიშვნელი ციფრების არ მქონე ანტიფრიზი
ვინაიდან დიდი ალბატობით ის შეიძლება შეიცავდეს მჟვეებს და ისეთ დანამატებს რომელმაც მწყობრიდან გამოიყვანოს თქვენ ძრავი
შეჭამოს მეტალი დააწიანოს რეზინის დეტალები და მწყობრიდან გამოიყვანოს პრაკლატკები
შედეგი საკმაოდ სავალალო იქნება
ეს ცხრილი რომლის შერევა შეიძლება ერთმანეთში

ეს შედეგი შერევის მე ეს შედეგი არ არის ერთი ორი დღის გარკვეული პერიოდის მერე გაიბიდნება კაი ვარიანტში დაილექება
საბოლოოდ არცერთი არ იქნება კაის მომტანი ძრავისთვის

ეს ვიდეო ვიზუალურად რა მოსდის
G11 ქიმირი პროცესი ძრავში

G12
This post has been edited by kakhakakhiani on 22 Nov 2015, 00:55