გამარჯობათ...მოკლედ დავწერ რომ თქვენც არ გაწვალოთ

ჩამოვიყვანე კოლტი 2003 იანი.. 80 000 გარბენით
სვეჩებს მაგარი დარხეული ქონდა, 1 დაჟე გატეხილი იყო და შევცვალე
ბოშის 2 მაგი პლატინის "სვეჩა" არისო თეგეტამ და ეგენი დავაყენე 17 ლარიანი) FR8SPP332 (კატალოგითაც ქარხნული სვეჩის შემცვლელია)
ჰაერის ფილტრი ისეთი გაჭედილი იყო რამის ჩიტს ქონდა ბუდე გაკეთებული, ეგეც გამოვცვალე..
ეხლა რა პრობლემა აქვს:
პლავნად სიარულის დროს: როდესაც მანქნაა 50-60 ით მიგორავს და გაზს ოდნავ მიადგავ იწყებს პატარ პატარა "ტალჩოკებს"
აღმართზე: როდესაც აბაროტზე არ ამუშავებ, აი რომ ხვდები რომ მეტი გაზი სჭირდება და არ აძლევ ბენზინი რომ ბევრი არ დახარჯოს

მაგ დროსაც იწყებს ძიგძიგს...
აბაროტზე მუშაობისას არ აძიგძIგებს ან ვერ ვამჩნევ...(ამიტომ გამოვრიცხავ ბენზონასოს, და ბენზინის ფილტრს)მატორი მუშაობს გამართულად, განსაკუთრებით სვეჩების შეცვლის შემდეგ..
არანაირი პერებოი (ხალასტოიზე)
შთაბეჭდილება მრჩება ესეთი..(((რაღაც მატორი ცეპით რომ ატრიალებს რაღაცას და ცეპი მოშვებულია))).. მსგავში შეგრძნება მაქ..
მოკლედ ალბათ მივედით კარობკასთან

ვარიატორის გარტყმაში არ ვარ , რატომ უნდა შვებოდიეს და რა უნდა..
საერთოდ გული მისკდებოდა მაგ კარობკით მანქანის ყიდვაზე, მაგრამ გავრისკე

ეხლა რა ვქნა მე.... ? სად წავიბყვანო? ზეთი შევცვალო? სბროსი გავაკეთებინო?
რას მირჩევთ?
ზეთი რომ შევცვალო და მერე კარობკა შესაცვლელი გამიხდეს ხო ტყუილა გადავყარე ეს ზეთის ფული..?!?!
მირჩიეთ რამე ან ვინმე . ოღონდ ისეთი ვისაც ენდობით და აპრობირებულია

და ვაფშე რას ფიქრობთ !? , ცუდათაა ჩემი საქმე?
This post has been edited by PLAYer_1 on 10 Dec 2015, 12:43
....