ეს კი ხელოვნური ინტელექტის ინფო....
ძირითადი მიზეზები:
ძრავის არასრულად გახურება (cold start driving)
მოკლე მანძილებზე ხშირი მოძრაობა არ აძლევს ძრავას სრულად გათბობის საშუალებას.
ამის გამო საწვავი, რომელიც ცილინდრში ვერ იწვის სრულად, მოხვდება ცილინდრის კედლებზე და შემდეგ ჩამოედინება ზეთის ჯამში.
ცუდი PCV სისტემა (Positive Crankcase Ventilation)
ზოგიერთი მომხმარებელი უჩივის PCV სარქვლის გაუმართაობას, რის გამოც ბენზინი შედის ზეთის სისტემაში.
ძრავის დიზაინი
L15B7 ძრავა სპეციალურად აშენებულია მაღალი ეფექტურობისთვის, მაგრამ ჰონდა-ს ზოგიერთი ტურბოძრავა განიცდის "gas/oil dilution"-ს, რაც ნიშნავს, რომ ბენზინი "აბლენს" ზეთს.
ტურბოს სწრაფი გახურება/გაგრილება
ტურბოს მოხმარება ზრდის ძრავის დატვირთვას და საწვავის რაოდენობას ცილინდრებში, რაც გარკვეულ პირობებში ზრდის საწვავის ზეთში შეღწევის რისკს.
____________
ეს რეკომენდაციები მათთვის, ვისაც უკვე ჰყავს ამ ძრავით
ზეთის უფრო მოკლე ინტერვალით შეცვლა: მაგალითად, ყოველ 5 000 კმ ან 6 თვეში, განსაკუთრებით ზამთარში.
გამოიყენე ტოლერანტი ზეთი, როგორიცაა 0W‑30 ან 5W‑30, რომ წინააღმდეგობაში დაიცვას ტიპიური 0W‑20‑ის სუსტი სირბილე.
გაუფრთხილდი მოკლე ცივ სტარტებს; ეცადე მცირედი გაცხელების შემდეგ დაიწყო მოძრაობა.
This post has been edited by crv777 on 15 Aug 2025, 17:59
მიმაგრებული სურათი