16-ზე დაბლა არ წვავს-სამაგიაროდ დადის როგორც ნორმალური სედანი
ზეთი უყვარს-მისაღებია კუბატურის გამო და ცხენის გამო, ძრავა კარგია მარა ეგრევე სესაცვლელია რემნები და როლიკები. ეცადე დაბალ კუბატურიანი აიღო თორე კომპრესია უვარდება და მიდის ცხენები მინუსებში, მიზეზი დიდი გარბენი და ფორსირებული ძრავა.
გრუბია მარა ამორტიზატორები უკვდავი აქვს
მუხრუჭები მაგარი სუსტი აქვს მალევე ხურდრება და ხშირად უწევს შეცვლა. მიზეზი კი წონა დიდი და არაშესაბამისი მუხრუჭები, გამოსავალი ხშირად ცვლიან რამე დახვრეტილი ტარმაზნოი დისკებზე უფრო დიდზე და ბეევრად მაგარი კალოდკებზე. უდარნებიც სუსტია
სალონი საკმარისად დიდია თუ არ ჩათვლი ჭერს, ჭერი მძღოლის მხარეს და მგზავრის მხარეს დაბალი აქვს ფაქტია და შესვლა არც ისეთი კარგია თუ მაღალი ხარ . უკანა საბარგულს არაუშსავს.
მაგარი სუსტი აქვს გარდა მუხრუჭები წინა პაჩებნიკებიც, ხშირად ერხევათ ჩვენ გზაზე და რული როცა გადატრიალებულია და მიადგავ აი იქიდან იწხება ყველაფერიდა მთავრდება იამებიდან.
აქვს რეჟიმი სნოვ, თუ მიდიხარ 80-100-ით შეიძლება ჩაშალო ხიდი. როცა მაგ რეჟიმზე ხარ მაკსიმუმ 60კმ-ტი მიდის მიზეზი კი ადვილი მისახვედრია.
მოსახვევებში კარგად დგას არაფერი არ აქვს დასაწუნი. კოლოფი ჩქარია და ტიპტრონიკში რო გაქვს თავისით არ ჩააგდებს შემდეგსიჩქარეში მოიკლავს თავს და, ეგ კარგია ვისაც ტარება უყვარს თავის გემოზე და ძრომიალი =)
რავი გლუშაკიც სუსტი წერიტილია რომ ვთქვათ, ჟანგდება ცუდი ხარისხის გამო. გააკეთებ დამორჩა. უფრობაჩOკი.
რავი მუსიკა კარგია, ძააან მაგარი სასიამოვნო სამართავიმანქანაა, მაქსიმალურად მორგებულია მძღოლს =)
თუ იამებს მოუფრთხილდები და ზეთსი დამელოჩებს მოუვლი არ გაგაწამებს =)
და ყველაზე პირველად გირჩევ დაბალგარბენიანის აყვანა თორე მერე კაპიტალკაზე წახვალ =)