მანქანას აბსოლიტურად ყველა დეტალი ძრავში უყენია კოვანნი, 87 მმ პორშნები თავისი კოვაანი შატუნებით, ვკლადიშებით და პრიბამბასებით. S 2 რასპრედვლებით თავისივე ზამბარებით. პორტირებული "გალოვკით". ტურბინა აყენია GT30R76, "ჯიმა-ტუნინგ"-ის ვიხლოპით. 950-იანი ინჟექტორებით, 320-იანი ბენზონასოსით, სულ ახალი კერამიკული სცეპლენიის კომპექტი საბარგულში დევს და ჯერ არ დაყენებულა, უხმარი უკანა ხიდის ბლოკირებაც ჩასაყენებელია საბარგულშია ეგეცც

უყენია ტაინის რეგულირებადი პადვესკა რომელიც შემოწმებულია და მუშაობს ყველა ამორტიზატორი 100 %-ით. სალონში რო ექნება დაჩიკები რა თქმა უნდა )))) მარტო აფთერმარკეტ დეტალები რა დაჯდა რო დავწერო აზრი არ აქვს, ბევრი ევოს მთლიან ღირებულებაზე მეტი გაცილებით მეტი დაჯდა...
არის ძალიან სვეჟი და გულით აწყობილი მანქანა.
ამ ეტაპზე დანასტროიკებულია 1.4 ბარზე. სცეპლენია რო შეიცვლება მეტზეც შეიძლება, ამ ეტაპზე აქვს 350 ცხენი და 620 ნმ საბურავზე...
