დიდ და პატარა კუბატურაზე გასაგებია. მეტი ან ნაკლები ჟანგბადის რაოდენობაა საჭირო ნაზავისათვის მაგრამ, ერთი და იგივე მოცულობისა და სიმძლავრის ძრავებზე რატომ არ იყენებენ ავტომწარმოებლები ერთი და იგივე ზომის და ფორმის ფილტრებს?
კომერცია, მარკეტინგი, მენეჯმენტი გასაგებია, უბრალოდ მაინტერესებს თეორიულად რა პრინციპით არის განსხვავებული...
რადგან ჩემი პიპოს ფილტრი არ არის საქ. ბაზარზე, მე რომ ავდგე და ჩემს მანქანაში სხვა მანქანის ფილტრის ჩარჩოს გადანერგვა გავაკეთო, რა ცვლილებებს უნდა ველოდე?
რაიმე ისეთი მანქანის ჩარჩოს ავიღებდი დონორად, რომლის ორიგინალი ფილტრებიც იოლად მოსაპოვებელია ჩვენს ბაზარზე.
უნივერსალური და ნულავოი ##ეობები მეც გამიგონია
* * *
ვნახე თეორია