მოკლედ არის ძრავი, უცნაურობაა პირდაპირ, აქვს ორი რასპრედვალი, შემავალზე და გამომავალზე ჯდება კბილანები, ცეფზეა, ეს კბილანები შპონკითაა რასპრედვალზე დაფიქსირებული, გამავალს არ ვერჩი, შპონკა თავის ადგილზეა, სამი ნახვრეტი ავქს შპონკისთვის, მაგრამ ისეა ჩასმული არ ძვრება, ახლა შემავალს რაც შეეხება შემავალ რასპრედვალს აქვს სამი დირკა შპონკისთვის, ქარხნულად რომელ დირკაზე იყო არ ვიცი, მოძვრა თუ მე მოვხსენი და არასწორად დავსვი არ ვიცი, არ მახსოვს, ახლა მინდა გავარკვიო როგორაა სწორი პოზიცია, რის მიხედვით შეიძლება გავიგოო? სამი დირკაა და რომელში გავუყარო

ვერ გავიგე, როგორ შეიძლება გავიგოო?
ესეც ძრავი მთელი თავისი უცნაურობით.
https://www.google.ru/search?q=%D0%B7%D0%BC...UNDDfAQ_AUIBigB2001 წლიანი 2.3 16V
პრობლემა აქვს ის, რომ დაბლებზე აქვს არასწორი მუშაობა, ჯანჯღარებს ძრავი, ე.წ პერებოი დაბლებზე, 1000-1200 აბაროტზეც კი, ძალა არ აქვს 2კ-მდე მერე იცოცხლეთქოოოო, მაგრამ რაც ადრე იყო ისე ვერაა მაინც, ადრე 1.8 ც კლასს ვასწრებდი და 2.0 მივყვებოდი 160-მდე, ახლა ვეღარ

ხალასტოი ხოდზე კი სადღაც 700-800 აბაროტზე ხო ვაფშე რაა . . . სანთლები შემოწმებული მაქვს ბევრჯერ და სუფთაა, სულ თეთრებია, შევცვალე კიდეც ყოველი შემთხვევისთვის, მოკლედ მგონია, რომ მეტკა ვერ დავსვი იმ სირობა შპონკის გამო

დიაგნოსტიკამ არაფერიო, საერთOდ არაფერი არ სჭირსო, ერთხელ ამომიგდო კალენვალის ამთვლელი დაჩიკი და ქვიშა იყო მიყრილი მიმაგნიტებული, გავწმინდე და ვსოო, 5-იანზეა ახლა, ხალასტოი ხოდის დაჩიკი, ელ. პადსოსი ორივე ფორმაშია, ვოზდუხამერიც ახალია, გავტესტე სხვა მანქანაზეც და კარგია
This post has been edited by shuma89 on 31 Jul 2016, 15:55