იაპონიაში აუქციონზე ვიყიდე, 4.5B შეფასებით, ქარხნული მარცენა საჭით, გერმანიაში დამზადებული.
განვაბაჟე 27 მაისს, ჩამოვიდა აპრილის დასაწყისში.
წელი: გამოშვების 2006/11 - გაყიდვის 2007
ფერი: მუქი ლურჯი (Monaco blue)
ძრავი: 323 (2.5) N52b25
მდგომარეობა:
უავარიო, შეუღებავი, იდეალური მდგომარეობაში.
ვიზუალურად ძალიან კარგი.
სალონი მოვილი და სუფთა.
ჩამოსვლის შემდეგ დეტალურად შევამოწმე და რამე წვრილმანი თუ ქონდა ყველაფერი გავუკეთე. ზეთი და ფილტრი 1500კმ-ს წინ გამოვცვალე და ჩავასხი ერთ-ერთი საუკეთესო (Mobile 1 new life 0-40). ჰიდრავლიკის სითხე, ანტიფრიზი, ჰაერის ფილტრი.
აქვს კარგი საბურავები Bridgestone Potenza
მოყვება იაპონური პანასონიკის მონიტორიანი მაგნიტოფონი, აქვს ელექტრო სკამები დამახსოვრების ფუნქციით, ელექტრო სარკეები, ქსენონები, წვიმის სენსორი, თხილამურების ჩასადები, ავტომატური ჩაკეტვა და სხვა ფუნქციები.
ფასი: 8.5K$ , ვინც ამერიკულს და იაპონურს შორის სხვაოაბს ვერ ხედავს ან გარბენს არ აქცევს ყურადღებას, ნუ დაწერთ საერთოდ.
პ.ს.
სავარაუდოდ შესაცვლელი აქვს ელექტრო წლის პომპა ან თერმოსტატი (ან ორივე). (რომელიც შეიძლება ან 200 ლარი დაჯდეს ან 1200 ხელობიანად ან მეტი).
ამას მე გავაკეთებ და
ამის მიხედვით დავადებ საბოლოო ფასს.
თუ პომპას შევცვლი 8.5-ზე ნაკლებად ვერ გაყიდვა.
თუ თერმოსტატს დაკლება შეიძლება.
პ.პ.ს.
მაქვს აუქციონის ფურცელიც, იაპონიის სურათებიც და ინოისებიც თუ რა დამიჯდა
ფასში თუ ვინმეს ეჭვი შეეპარა. რაც მიზის იმაზე ნაკლებად ვყიდი.
This post has been edited by nDroid on 6 Jun 2016, 14:44