ბევრჯერ გსმენიათ BMW Motorsport GmbH, რომლის შექმნა 1972 წელს, BMW-ს აქციონერთა შეკრებაზე გადაწყდა,
M-ის პირველი პროექტი იყო BMW 3.0 CSL რომელიც კერძო პირებზე გაიყიდა,

სულ 1100 ცალი. თუმცა საგზაო ვერსია 70-იანების ბოლოს გამოჩნდა, და
მხოლოდ იმ მრბოლელებისათვის, რომლებსაც კონტრაქტი ჰქონდათ BMW-სთან.
ავტოწარმოების პარალელურად, M-ის განაყოფი ასევე მუშაობდა ფორმულა2
და ფორმულა3 ბოლიდების ძრავებზეც. 1978-ში უშვებენ სუპერქარ BMW M1-ს,

სულ 400 ცალი. 1981-ში კი ხვდება ფორმულა1 ში, სადაც Brabham-თან ერთად გამოდის
და 1983 წელს ნელსონ პიკე იგებს თავის მეორე საჩემპიონო ტიტულს Brabham BT52-ით რომელიც BMW-ს ძრავით იყო აღჭურვილი.
საკუთარ ქარხანას კი M-ის განყოფილება ეღირსა მხოლოდ 1988-ში მიუნხენის
მახლობლად, ხოლო საბოლოო სახელწოდება BMW Motorsport GmbH შეიცვალა BMW M GmbH-ით 1993-ში.
ესეიგი გაიჩითა ახალი ვირტუალ კლაბი, და ეს არის
M კლაბიგილოცავთ

აბა ფოტოები არ მოაკლოთ ამ თემას
This post has been edited by bazuka on 16 May 2012, 22:19
მიმაგრებული სურათი