მოსახვევში შენნაირები იმტვრევიან ))) რომ გონიათ რომ
ნელა სიარული ეკონომიურობის და უსაფრთხოების უალტერნატივო
წინაპირობაა )
აღმართზეც და სწორ გზაზეც მანქანა უნდა ინერციით მიქროდეს, რომ
ნაგრუზკა არ დაადგეს დიდი და ეგრე დაწვავ ცოტას
ანუ სტაბილურად 90-110 რომ გედოს წყნეთში ყველა მოსახვევში
და სწორზე მაშინ ბევრად უფრო ცოტას დაწვავ ვიდრე 60..
სამწუხაროდ, უსაფრთხოების მიზნებიდან გამომდინარე
ვერ ვახერხებ რომ სულ ყველა მოსახვევი მაგ სიჩქარის
დიაპაზონში გავიარო..
streptocidumანთებით არაფერს არ მინთებს ))) აი თოვლში მაგალითად
როდესაც ცდილობ რაზგონით დიდ აღმართზე ახვიდე, მანქანას გიგუდავს
და უკნიდან რაღაც ხმები მოდის - ამას კი ბენზინი მიაქვს..
<COBHC>აი "ჟეებით" სიარული კი მართლა მაგრად მიყვარს ))) 97იანი ტროიკა კიარა
ზეტრი მყავს ვაბშეტა, მაგრამ ნუ.. რა ვქნათ თავმდაბალი ვარ.. )))
თავიდან ვაბშე კარტინგივით შედიოდა მოსახვევებში სანამ რადნოი
ამორტიზატორები ქონდა და მერე ტროიკის რომ დავაყენე.. ის მანქანა აღარ არის..
სამაგიეროდ შასი აქვს ისეთი დაბალანსებული რომ არ ვიცი.. ხალასტოით ვეშვები
ხოლმე და ისე ვასწრებ მანქანებს )))))
ტაკს თემას მივუბრუნდეთ, ხოდა აი შედიხარ მოსახვევში სტაბილურად 80
გიდევს, ტრაექტორია დაუჭირე, აპექსს ეთომარები და ამ დროს
ბახ ქიქ-დაუნი მესამეში

))) უკვე როცა მოსახვევი ნახევარზე მეტად
გაიარე და ის ის არის უნდა გამოხვიდე... ნუ დაწვავს ეგრე აბა რა იქნება..)