Do-MaiNსალამი!
ზოგადად, თითქმის ყველა ძრავში კარტერის სავენტილაციო სისტემიდან ჰაერი გადადის პირდაპირ ინთეიქში. ძრავიდან გამოსულ ჰაერს თან მიყვება ზეთის ორთქლი და შხამიანი ნარჩენები, რაც იწვევს როგორც დროსელის, ასევე მთლიანი ინთეიქის სისტემის დაბინძურებას. გარდა ინთეიქისა, ეს ზეთის ნარჩენები ხვდება ძრავშიც და იქაურობაც ბინძურდება.
Oil Catch Tank დგება კარტერის სავენტილაციო სისტემასა და ინთეიქს შორის და უზრუნველყოფს ძრავიდან გამოსული ზეთის ორთქლისა და ნარჩენების გაფილტვრას. შედეგად, ინთეიქში უკვე სუფთა ჰაერი ხვდება და არც ინთეიქი და არც ძრავი აღარ ბინძურდება. გარდა მაგისა, სუფთა ჰაერი = უკეთესი სმესი
ქვემოდან ამ Oil Catch Tank-ებს აქვთ ბოლტი, მოუშვებ, ჩამოღვრი პერიოდულად დაგროვილ ზეთს და დაუჭერ ისევ. ტურბინიანებზე განსაკუთრებით კარგია

აი კარგი სტატია:
https://www.redline-motorworks.com/kb_results.asp?ID=8 This post has been edited by Power_VANO on 3 Jul 2014, 12:44