საქართველოში გავლილი აქვს სულ
3000კმ-მდე.
იაპონიაში
აუქციონზე ვიყიდე,
4.5B შეფასებით, ქარხნული
მარცხენა საჭით.განვაბაჟე 27 მაისს.
წელი: გამოშვების 2006/11 - გაყიდვის 2007
ძრავი: 2.5 (N52b25)
მდგომარეობა:
უავარიო, შეუღებავი, იდეალური მდგომარეობაში.
ვიზუალურად კარგი.
სალონი მოვილი და სუფთა.
ზეთი და ფილტრი 2500კმ-ს წინ გამოვცვალე და ჩავასხი ერთ-ერთი საუკეთესო (Mobil 1 new life 0-40). ჰიდრავლიკის სითხე, ანტიფრიზი, ჰაერის ფილტრი, ზეთის ხუფის პრაკლატკები ჩამოსვლის შემედეგ შევცვალე.
აქვს კარგი საბურავები Bridgestone Potenza .
შევუცვალე წყლის ელექტრო პომპა, რომელიც ყველა 6 ცილილინდრიანი E9X-ის პრობლემაა და ადრე თუ გვიან უფუჭდებათ. (ცონბისთვის კი 1000ლარზე მეტი ჯდება), ასე რომ ამის საშიშროება აღარ გექნებათ.მოყვება იაპონური პანასონიკის მონიტორიანი მაგნიტოფონი, აქვს ელექტრო სკამები დამახსოვრების ფუნქციით, ელექტრო სარკეების და ფანჯრების პულტით დაკეტვა გაღება, ქსენონები, წვიმის სენსორი, თხილამურების ჩასადები, ავტომატური ჩაკეტვა და სხვა ფუნქციები.
ვინც ამერიკულს და იაპონურს შორის სხვაოაბს ვერ ხედავს ან გარბენს არ აქცევს ყურადღებას, ნუ დარეკავთ
ფასი: 8.000 დოლარი (ბოლოა)მე მეტი მიზის, მაქვს აუქციონის ფურცელიც, იაპონიის სურათებიც და ინვოისებიც თუ რა დამიჯდა,
ფასში თუ ვინმეს ეჭვი შეეპარა. რაც მიზის იმაზე ნაკლებად ვყიდი.
შესაძლებელია ნაწილი თანხის ნელ-ნელა გადახდა სალიზინგო კომპანიის მეშვეობით. დიდად ვერ ვერკვევი მაგრამ ემგობარი მუშაობს და ეგეც დაუწერე განცხადებაშიო