როგორც 211, ისე 210 ძარაში, დიზელის საუკეთესო ვერსია არის 3.2. თუკი საწვავის ეკონომიაზე არ გაქვს აქცენტი, აიღე 3.2 დიზელი. ძალიან კარგად დადის და ამავდროულად, იქნება ავანგარდი, სრული კომპლექტაციით. რესურსიც ყველაზე დიდი აქვს. 2.7 არის ნეიტრალური ვარიანტია 2.2-სა და 3.2-ს შორის, რომელიც აკმაყოფილებს ეკონომიასაც და სისწრაფის მოთხოვნილებასაც, თუმცა, ჩემი პირადი აზრით, 2.2 ჯობია, რადგანაც 2.7 არის კენტ ცილინდრიანი ძრავი, რომელიც 211-ს შემდეგ არსაც ჩაუდიად. ჰყავდა ძმაკაცს და ძრავი შევცვალეთ, თუმცა, არც შეცვლილს დააკლდა პრობლემები. ავტოინდუსტრიაში ცოტა ისე ვუყურებ მე კენტ ცილინდრებს და არც არის ისეთი ძრავი, რომ ბოლომდე გამართლებული იყოს (მგონი ისუზუს ჰქონდა 3 ცილინდრიანი დიზელი და ერთი იმან იმუშავა ძალიან მაგრად, თუმცა, ეს იყო ძალიან ადრე). 2.2 ეკონომიურია ძალიან და + ძალიან კარგად არა, თუმცა, დინამიურად დადის, სამომხმარებლო დონეზე, გაწბილებულს არ დაგტოვებს. უბრალოდ, 2.2 უფრო კლასიკებია ხოლმე და კარგად უნდა მოძებნო კარგი ოფციებით. თუკი კარგ 211-ზე თანხა გაკლდება, 210-ზეც დაფიქრდი

ის უფრო ვირია.
* * *
ბიჯო, რამდენი ვწერე და კი არ დავაკვირდი, რომ 2020 წლის პოსტია