რეალურად საინტერესო შემთხვევაა თან იდიოზურიც.
პატრულის მხრიდანაც ძაან ზედაპირულად გადაწყვეტილი.
დავძებნე ქართულ კანონმდებლობაში ზემოთ რაც მიწერია და ვერ ვნახე
ეტყობა ამერია. ავსტრიის მაქ მერე ჩანაბარები და იქედან მახსოვდა, თუმცა ისეთი ლოგიკური რამაა
არ უნდა ქონდეს მნიშვნელობა.
არადა არც ისე იშვიათადად ხდება ეგეთი მომენტი როცა ადამიანი დარწმუნებული არაა ან გამიზნულად თმობს
და ორივე მხარეს აქვს მერყეობის მომენტი ხან დაძვრის ხან დატორმუზების, თუმცა კონტაქტი რომ მოხდეს მაგას მოხერხება უნდა.
და ეს გათვალისწინებული არაა ქართულში, ან არის და მე ვერ ვნახე
დავაკოპირებ აქვე თუ როგორაა აქ და გუგლის თარგმანსაც ჩავასწორებ:
» სპოილერის ნახვისთვის დააწკაპუნეთ აქ «
Der Lenker eines Fahrzeuges darf auf seinen Vorrang verzichten, wobei ein solcher Verzicht dem Wartepflichtigen deutlich erkennbar zu machen ist. Das Zum-Stillstand-Bringen eines Fahrzeuges, ausgenommen eines Schienenfahrzeuges in Haltestellen, aus welchem Grund immer, insbesondere auch in Befolgung eines gesetzlichen Gebotes, gilt als Verzicht auf den Vorrang. Der Wartepflichtige darf nicht annehmen, daß ein Vorrangberechtigter auf seinen Vorrang verzichten werde, und er darf insbesondere auch nicht annehmen, daß bei Vorrangverzicht eines Vorrangberechtigten ein anderer Vorrangberechtigter gleichfalls auf seinen Vorrang verzichten werde, es sei denn, dem Wartepflichtigen ist der Vorrangverzicht von Vorrangberechtigten zweifelsfrei erkennbar.
სატრანსპორტო საშუალების მძღოლს შეუძლია უარი თქვას პრიორიტეტზე, ასეთი უარი უნდა იყოს ნათლად ცნობადი იმ პირისთვის, რომელიც ვალდებულია ელოდოს. სატრანსპორტო საშუალების გაჩერებამდე მიყვანა, გარდა სარკინიგზო სატრანსპორტო საშუალებისა მგზავრთა მოსაცდელზე, ნებისმიერი მიზეზით, განსაკუთრებით კანონიერი მოთხოვნის შესაბამისად, ითვლება პრიორიტეტზე უარის თქმად. მომლოდინემ არ უნდა ჩათვალოს, რომ პრიორიტეტის უფლების მქონე პირი უარს იტყვის თავის პრიორიტეტზე და, კერძოდ, მან არ უნდა ივარაუდოს, რომ თუ ერთი პრიორიტეტული პირი უარს იტყვის უპირატესობაზე, პრიორიტეტის უფლების მქონე სხვა პირი ასევე უარს იტყვის მის პრიორიტეტზე. გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც მოლოდინს დაქვემდებარებული პირი ცალსახად დარწმუნდება რომ პრიორიტეტის მქონე მხარემ ნათლად დათმო გავლის უპირატესობა.
მანდ ახლა მნიშვნელობა აქ იმას ის ტიპი გაჩერდა თუ არა,
თუ მხოლოდ შეანელა ეს არ ნიშნავს იმას რო უეჭველი დათმობს და არაა
საკმარისი უსაფრთხოებაში დარწმუნებისთვის.
ასევე მნიშვნელობა აქ დაჯახების ადგილს და კუთხეს, რომელს შეეძლო თავის არიდება და არ/ვერ ქნა.
კიდე არის დეტალები და ნიუანსები.
დეტალური ინფოს გარეშე ასე ზოგადად ჩემი აზრით
იმან იდიოტობა ქნა რაღაც, მაგრამ საერთო ჯამში ორივეს დაუდევრობის ბრალია რომ კონტაქტამდე მივიდა საქმე.
ჯარიმაც ორივეს ეკუთვნის.
მანქანის გაკეთება, მხოლოდ თავიანთის.
მაგარი იდოტობაა რომ ის ითხოვს გაკეთებას, თან უთქვია ვთმობდი და ვერ დავთმე ბოლომდეო თუ რაღაც. ლოლ მართლა
თან თუ ოქმშია შეტანილი
და მიკვირს აქ რატო ამართლებთ აპრიორი იმ ტიპს ულოგიკოდ მხოლოდ ნიშნის გამო
This post has been edited by shaknike on 26 Dec 2021, 19:43