mesxi89ისტზე არანაკლები ფართი აქვს სალონში, ისტი ვიტზივით ვიწროა, პასო სხვა როჟაა, აი არ გაწუხებს სივიწროვე რა, პასოში რო დავჯექი ერთი ლამის ჩემხელა დავისვი გვერდით შუაში რამდენიმე სანტიმეტრი ადგილი დარჩა კიდევ, ვიტზში რო დავჯექი კარი ძლივს მოვხურე და კარის აბივკა გვერდში მქონდა
ნახე თხოვე ვინმეს და გაატარე, დაიჯინე ხალხი და ნახე გაწევა....
პერედოკით და ხადავოით ერთია ეგენი ყველა ერთნაირი გამძლეა...
პასო მხოლოდ ავტომატი გამოდის, ვარიატორი ძაან ახლებია და მექანიკა საერთოდ არ არის...
არის ორხიდიანიც, არ გირჩევ, ტყუილად საწვავის ხარჯია...
გაწევას რაც შეეხება ძაან მკვდარი არაა და საგაზაოდ ეგ მანქანა და 3 ცილინდრიანი ძრავი რო არაა ყველამ ვიცით, საგორაოდ ა პუნქტიდან ბ პუნქტამდე ეკონომიურად და უპრობლემოდ გადასაადგილებლად ნაკლებხარჯიანი მანქანაა და არც ისე ცუდი სატარებელია, არაა ძაან ბრაგუნა, დადის არაუშავს, არც ფიტივით ირწევა...
მე ვფიქრობ ახალი წლის მერე ყიდვას სარბენ ეკონომიურ მანქანად, ბევრი სიარული მიწევს სამსახურის საქმეზე და... ვნახოთ ფინანსები როგორ მექნება, თუ გადავწყვიტე და ვიყიდე საერთოდ მეორე სარბენი მანქანა ტოიოტა პასოს ვფიქრობ წინა ამძრავი 3 ცილინდრიანი...