ტელეკომპანიებმა შემოსავლები შარშან პოლიტიკური პარტიების “შემოწირულობით” გაზარდეს
აპრილი 4, 2017
თბილისი (BPI) – ტელეკომპანიების სარეკლამო და სასპონსორო შემოსავლებმა 2016 წელს 84 მლნ ლარი შეადგინა. წინა წელთან შედარებით გაზრდილია (+14.5%Y.Y), თუმცა პოლიტიკური პარტიების გაღებულ 9 მლნ ₾-ის გარეშე ზრდა არ არის (Y.Y).
ყველაზე მეტი შემოსავალი “რუსთავი 2”-მა მიიღო, მასზე 1.5-ჯერ ნაკლები „იმედმა“, ყველაზე ცოტა „ობიექტივმა“ და „კავკასიამ“, თუმცა სარეკლამო შემოსავალში პარტიების ინექციის ხვედრითი წილით – 26.7%, პირველი “TV პირველია”.
2016 წ●
პოლიტიკური რეკლამიდნ სარეკლამო შემოსავლები
მლნ ₾ მლნ ₾
2.564 რუსთავი 2 38.4
3.407 იმედი 24.8
0.730 მაესტრო 5.5
0.524 GDS 2.0
0.090 იბერია 1.9
0.345 TV პირველი 1.3
0.240 ობიექტივი 1.0
0.133 კავკასია 0.735
http://bpi.ge/index.php/telekompaniebma-sh...lobit-gazardes/ პ.ს. რა დღეშია კონჩიტა
პ.ს.ს. დააკვირდით. ეს ბიზნესმენები გამყიდველები არიან. პარტიებივით უარს არ ამბობენ რეკლამის მიტანაზე რუსთავი 2-ზე. მაგათაც მივხედავთ მალე