ეს მანქანები იწყებს შემოსვლას საქართველოში და დავეხმაროთ ერთმანეთს გამოცდილებით ... ცენტერბში ჯერ მაინც არარიან აზრზე

ვიყიდე ეხლახანს 2007 წლის 2.0 ძრავით შევუცვალე აბეესი და სიჩქარის '' დატჩიკი'' ელექტრონიკა საერთო ჯამში სუსტი ადგილია ამ მანქანის .. აბეესს არვიცი რა ეტაკა ( ჯერ არდამიშლია ელექტრონული მართვის ბლოკის პრობლემა იყო ) მარა სიჩქარის ელექტრონული ამთვლელი ვარიატორზე რომელიცაა ტემპერატურას ვერუძძლებს და სადღაც 100000 მილის მერე შეილება დაიწვას შიდა მიკროსქემა .
ხო კიდე ამ მანქანებს უწერია 5W/20 ზეთიო მაგრამ ენიჯინე ჩეკს ანთებდა ობდ ზე რომ ვნახე '' P000A და P000B '' შემავალ გამავალი ღერძის შენელებული მუშაობაო .. შევუცვალე ზეთი 5W/30 ზე და დავზბროსე გამოსწორდა
ვარიატორი მუშაობს 5 ზე .. როგორც გავარკვიე ყველაზე გამძლე და გავრცელებული ტიპის ვარიატორია '' JATCO (CVT) RE0F10A (JF011E) '' უყენია დოჯებს , ჯიპებს , სიტროენს ,რენოს , მიცუბიშის და ასე შემდეგ მიდის მხოლოდ '' CVTF+4 '' ტიპის სითხე 4,3 ლიტრი .. საერთო ჯამში უკვდავი ვარიატორია .. თუ სწორი ექსპლუატაცია ექნება მწარმოებელი ამტკიცებს რომ Car lifetime warranty აქვსო
ხადავოის ნაწილები ჯიპ კომპასის და აირტეკის მიდის.. ზოგი კრაისლერის .
ნუ ჯერ ესაა.. დანრჩენი უკვე კონკრეტულად ვისაუბროთ და გავუზიაროთ გამოცდილება