e36m3
კაი ადამიანი ხარ რომ ეს ყველაფერი დაწერე და მიტუმეტეს როცა პირადი შეხება გქონდა
სულ მაგას გავიძახი რომ უბრალო სამრეცხაოზე გარეცხვას ჯობია სულ არ გარეცხო.
მე კაი ხანია ვიცი რა ხსნარებსაც ხმარობენ და რამდენად აზიანებს დროთა განმავლობაში ავტომობილს ზედაპირს
მაგრამ სამწუხაროდ ვინ გისმენს გარეცხეს ერტი შეხედვით სუფთაა და კმაყოფილი
ვისთვისაც მიჩევია და არ გაუთვალისწინებია ჩემი რჩევა ფორუმზე
იქნება ამ კაც მაინც დაუჯეროთ რაღა თქმა უნდა თუ უვლით და გიყვართ საკუთარი ავტომობილი
ასევე ყოველთვის ყველას ვურჩევ ვიც თვითონ რეცხავს არ გააკეთოს ეკონომია 1-2 ლარის და იყიდეო ბრენდირებული სერთიფიცირებული ავტო ქიმია
რომელიც იქნება დალუქული ექნება ზედ მიტითებული შემადგენლობა , ანოტაცია, მწარმოებელი, გამოშვების და შენახვის პირობები და ასე შემდეგ
და არა კოკაკოლის ბითლში ჩამოსხმული გაურკვეველი მჟავა
რაც შეეხება კერხერის წნევას ეგ კიდე ცალკე თემაა მსუბუქი ავტომობილის სამრეცხაოებისთვის 150-180 ბარი არის იდიალური მაგის ზევით არ არი რეკომენდირებული
უფრო მაღახ წნევიანი აპარატები გამოიყენება სათვირთოების და მძიმე ტექნიკისთვის
ამ მაღალი წნევის გამო ხშირად ზიანდება ლაკი ან საღებავი რის შემდეგაც მასიურად გავრცელებული ლოგიკურად მაგრამ არასწორად რომ მაღალი წნევის აპარატი აზიანებს საღებავს
სწორად შერჩეული აპარატი რომელსაც დასაშვები წნევა აქვს არაფერს არ აზიანებს.
Ps: ისე არ გამომივიდეს რომ თბილისში არცერთი ავტოსამრეცხაო არ ვარგა
არის ქალაქში საკმაოდ კარგი სამრეცხაოები რომლებიც ბრენდირებულ და საკმაოდ ხარისხიან ხსნარებს იყენებენ
შედარებით ცოტა ძვირი ღირს უბრალო სამრეცხაოებისგან გასხვავებით მაგრამ თუ სამრეცხაოზე რეცხავ ღირს მაგ თანხის გადახდა
მე პირადათ სახლში ვრეცხავ და ეს პრობლემა არ მაწუხებს
This post has been edited by kakhakakhiani on 13 Jun 2016, 23:10