სალამი, მოკლედ რამდენიმე დღეა შევუდექი ამ საქმეს. ჩემი მანქანა იყო ქარხნული GSI. (და არა შიტოკებ მიკერებული და კაპოტ ამოჭრილი როგორც ძალიან ბევრია

) მოკლედ ქონდა 2.0იანი 150 ცხენიანი ქარხნული ცხენის ძალა, რომელსაც დავუმატე შემსვლელ გამსვლელი კოლექტორები და რაღაც რაღაც წვრილმანები, ეხლა გადავწყვიტე რომ მქონდეს 2.0 ტურბო. თუმცა პრობლემა მქონდა ის რომ სულ იბუქსავებდა, ამიტომ მინდა რომ იყოს კვადრო, დავალაგე გარაჟი, შევიძინე ყველა ხელსაწყო რაც დამჭIრდებოდა

და დავიწყე...
ამოვიღე ძრავი
კაპოტი გავანთავისუფლე ელექტროობისგან


მოვხსენი "გლუშიტელი" ბენზო ბაკი და ა.შ.

ვიყიდე ტურბინა T4 ეს მხოლოდ დასაწყისისთვის აზრზე რო მოვიყვანო 4X4 სისტემა შემდეგ GT35ს ვაპირებ

აგრეთვე პაიპინგებიც
* * *
ასევე WOSSNER ის კოვანი პორშინები!
და EAGLE-ს ფირმის შატუნები

დავშალე ე.წ. პერედოკი

დავიწყე გამსვლელი კოლექტორის შეკვრა...

დავიგლიჯე ხელები

და საბოლოოდ მგონი გამოვიდა რაღაც


ეს რაც კაპოტში დევს ძრავი არ გეგონოთ უბრალოდ მაკეტია
ეს ჩემი საამაყო ომოლიგირებული დუგები!

პერედოკშI დავიწყე კვადროს მორგება! კვადრო კალიბრის ტრავერსი რო დამეყენებინა დამჭირდა კუზაოს პატარა დეტალის გადაკეთება (გამოჭრა)

ტრავერსიც მოვარგე!

ესეც რაზდატკა, კარდანი და ხიდი...

ეს დროებით პატარა პაკეტივით გავაკეთე რა სად დგება... მონაცემებს დავდებ ცოტა ხანში!