მოკლედ იცვლება იქსტერა 2003 იანი ორიგინალი გარბენი 145 ჩამოსვლისას ქონდა 132 შავი სალონით ავტომატიკა
არის დალიფტული უყენია PML ის ფირმის რესორის გაძლიერებული სერგები , 4 ვე ახალი ამორტიზატორები უკან აყენია რანჩო 5000 წინ აყენია კიაბა MONOMAX, უყენია MOOG-ის გაძლიერებული სქელი სტერჟინები, პიონერის მე 7თაობის მაგნიტოფონი ფლეშკით ,
უყენია ამერიკული ოფფ როუდის დისკები ვილეტიტ. MADE IN USA, ტალახის 32 იანი ACHILLES DESERT HAWK-XMტ საბურავები ჩვეულებრივი მტ სგან განსხვავდება გვერდითა დაცვით და გრუნტაზაცეპებით, უყენია 32 ინჩიანი 19200 ლუმენიანი LED განათება
ძრავი ჩვეულებრივი იქსტერასგან განსხავებით არის 210 ცხენიანი (ჩვეულებრივს აქს 185 ცხენი) ძღავი მუშაობს 5-40 MOთULIს სინტეტიკაზე შესაბამისად სადაც გინდათ რომელ მატორისტტანაც გინდა კომპრესიაზე რაზეც გინდა შეამოწმეთ.
უყენია ამერიკული ოფფ როუდის დისკები ვილეტიტ. MADE IN USA
არის სე კომპლეკტაცია უკანა ხიდის ლსდ ბლოკირებით და ქარხნული ბაზბოჩკით ასევე ჩვეულებრივი იქსტერასგან განსხვავდება როკფორდ ფოსგეიტის აუდიო სისტემით!!!!!
აყენია ასევე საუკეთესო გაზის აპარატურა მე4 თაობის ლანდირენცო თავის 19 ფაბერის ბალონით!!!!!
ვაყოლებ 2 ახალ შარავოის ახალ კარობკის ფილტრს და ძღავის უკანა სალნიკს რომელსაც ცოტა გაზდის და გამის გამო კარობკა არ მოვხსსენი რომ გამოვცვალო !!!!!!!!!!!
იცვლება ჯიპში მხოლოდ დიზელში მინდა გრანდ ჩეროკი 2.7 ან ლენდროვერ დისკავერი 2.5 მექანიკა რათქმა უნდა დაღლილი მანქანა არ მინდა და რამა დამპალი და მინერალზე რო მუშაობს!!!!!! უკონდიციონერო მანქანა არ მაინტერესებს სულ რო მაიბახი იყოს!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ბევრი სურათი ვერ დავდე ვინც დაინტერესდება გამოვუგზავნი
This post has been edited by Mazmiashvili on 14 Feb 2017, 20:48
მიმაგრებული სურათი (გადიდებისთვის დაუწკაპუნეთ სურათზე)